3372
Sök

Föra över filer från mobil till data

109 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
Finns de nåt bluetooth program eller nåt så ja kan föra över bilder mm från min mobil till datan.
Programet som följde med mobilen funkar inte till Windows Vista.

Kanon..
1 473 Inlägg
1 januari 2009
Har du bluetooth i datorn då?
Ska funka bara du lägger in drivrutinerna för bluetooth på datorn, behövs inget speciellt program.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
1 januari 2009
Skicka annars över dom via mms till mailen

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Avstängd
168 Inlägg
1 januari 2009
Mr_M_ skrev:
Skicka annars över dom via mms till mailen

Eller köp en liten bluetoothdongel för cirka 100 kronor.

1 436 Inlägg
1 januari 2009
Jag använder MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/ till min SE, men vet inte om det funkar med andra märken...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 januari 2009
Vad är det för mobil till att börja med, har den bluetooth eller IR?
Och följde det inte med en USB-kabel eller dylikt när du köpte den?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 723 Inlägg
1 januari 2009
jag använder en bluetooth mottagare, eller vad det kallas, som jag köpte på Clas Ohlson för 149kr och kopplas till en USB port. På mobilen väljer jag "skicka" ---> "bluetooth". Klart. smile

har tidigare mms:at bildernat ill min mail men det är både drygt och kostar pengar varje gång man ska ha över bilderna.
Senast redigerat av falloutboy (1 januari 2009)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 januari 2009
falloutboy skrev:
jag använder en bluetooth mottagare, eller vad det kallas, som jag köpte på Clas Ohlson för 149kr och kopplas till en USB port. På mobilen väljer jag "skicka" ---> "bluetooth". Klart. smile

har tidigare mms:at bildernat ill min mail men det är både drygt och kostar pengar varje gång man ska ha över bilderna.

Jag kör oxå på en sådan, "MSI Bluetooth pc2pc" heter den. Funkar bra och snabbt, och dessutom gratis efter att man lagt ner de 100 kr det kostar att köpa en sådan.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 814 Inlägg
1 januari 2009
ja som sagt, köp en bluetooth "dongel" o kör på, billigare i längden, samt mycket lättare än att MMSa allt tongue

109 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
lyckades få igång att ändå, men tack för hjälpen

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 januari 2009
Ta inte illa upp, men sitter det folk och MMS:ar bilderna för att få upp dom till datorn...
Ingen jag kunde tänka mig innan jag läste här iaf lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök