Finns de nåt bluetooth program eller nåt så ja kan föra över bilder mm från min mobil till datan. Programet som följde med mobilen funkar inte till Windows Vista.
Jag använder MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/ till min SE, men vet inte om det funkar med andra märken...
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
jag använder en bluetooth mottagare, eller vad det kallas, som jag köpte på Clas Ohlson för 149kr och kopplas till en USB port. På mobilen väljer jag "skicka" ---> "bluetooth". Klart.
har tidigare mms:at bildernat ill min mail men det är både drygt och kostar pengar varje gång man ska ha över bilderna.
jag använder en bluetooth mottagare, eller vad det kallas, som jag köpte på Clas Ohlson för 149kr och kopplas till en USB port. På mobilen väljer jag "skicka" ---> "bluetooth". Klart.
har tidigare mms:at bildernat ill min mail men det är både drygt och kostar pengar varje gång man ska ha över bilderna.
Jag kör oxå på en sådan, "MSI Bluetooth pc2pc" heter den. Funkar bra och snabbt, och dessutom gratis efter att man lagt ner de 100 kr det kostar att köpa en sådan.