3503
Sök

Att backa genom mc drivern

OEM <3
6 957 Inlägg
7 januari 2009
_Zuperior_ skrev:
En kompis till mig skulle beställa mc f*tta i mc driven men de hade de inte.. notera att han var full med big_smile

När killen i Mcdriven (den lilla lådan man pratar i) fråga om vi ville ha ngt mer så vrålar
en polare från baksätet (smått berusad) "- AA, DIN MORSAS FLYTNING"..gissa om de blev tyst... tongue

OEM <3

Girls go fast
893 Inlägg
7 januari 2009
Bjork skrev:
_Zuperior_ skrev:
En kompis till mig skulle beställa mc f*tta i mc driven men de hade de inte.. notera att han var full med big_smile

När killen i Mcdriven (den lilla lådan man pratar i) fråga om vi ville ha ngt mer så vrålar
en polare från baksätet (smått berusad) "- AA, DIN MORSAS FLYTNING"..gissa om de blev tyst... tongue

HAHAHAHA!!!!!! big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Yrkesförare
1 073 Inlägg
7 januari 2009
Det är inte många som jobbar på McDonalds, Max mm som tycker att detta McDrivefjanteri är roligt.
Tro mig, dom har upplevt det mesta och finner det inte speciellt kul när den hundrafemtioelfte kommer förbi och tycker han är asrolig...

Tjejen jobbar på Max och hon klagar ständigt på alla fjortisar som kommer och fular sig i Driven och tycker dom är sååååå roliga... roll

VW-nörd?
4 332 Inlägg
7 januari 2009
Tega skrev:
Det är inte många som jobbar på McDonalds, Max mm som tycker att detta McDrivefjanteri är roligt.
Tro mig, dom har upplevt det mesta och finner det inte speciellt kul när den hundrafemtioelfte kommer förbi och tycker han är asrolig...

Tjejen jobbar på Max och hon klagar ständigt på alla fjortisar som kommer och fular sig i Driven och tycker dom är sååååå roliga... roll

Impar väl kanske på 14isarna inne på restaurangen

Häst
1 099 Inlägg
7 januari 2009
Tega skrev:
Tro mig, dom har upplevt det mesta...

Du får det att låta väldigt dramatiskt. lol
Men jag förstår vad du menar.. Och håller med. smile

Än är inte den sista idioten född..

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
7 januari 2009
Haha jag brukar också backa genom driven ibland fast det underlättar ju om man har en polare i passagerarsätet som kan beställa tongue

På tal om det var det nån stjärna som försöka ta mcdriven med en långtradare här i Sundsvall för ngt år sen och det gick ju som det gick tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Forummoderator
26 351 Inlägg
7 januari 2009
I senaste filmen vi spelade in här i Östersund så hade vi efter en på bob in i Max drive-in. Detta var tydligen nåt nytt här i alla fall för det som inte filmades var kassapersonalen som kom i omgångar innanför luckan och stod och flinade.
Samma med kunderna som stod och beställde som pekade och skrattade smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

360 Inlägg
7 januari 2009
Trådstartare
IceEyes skrev:
Haha jag brukar också backa genom driven ibland fast det underlättar ju om man har en polare i passagerarsätet som kan beställa tongue

På tal om det var det nån stjärna som försöka ta mcdriven med en långtradare här i Sundsvall för ngt år sen och det gick ju som det gick tongue

Rev han ner något då eller hade han bara svårt att komma in/ut? tongue

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

Varningar. 36
1 200 Inlägg
7 januari 2009
Det har jag också gjort ett par gånger och i 9 av 10 fall uppskattas det av personalen. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
8 januari 2009
Måste jag göra varje gång. däremot har vi puttat en gammal renault med motorstopp tongue

796 Inlägg
8 januari 2009
jag fick stopp i driven klockan 4a en vardag engång, precis när jag beställt i prat-datan.. pinigt mån tro..

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
8 januari 2009
Fritzeen skrev:
IceEyes skrev:

Rev han ner något då eller hade han bara svårt att komma in/ut? tongue

Han rev ner.. ja typ allt och fastnade på köpet. Och inte helt otippat var han allt annat än nykter tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

2 337 Inlägg
8 januari 2009
Fritzeen skrev:
Jag såg ett klipp här på garaget för ett tag sedan då det var nån kille som backade genom mc drivern. Tyckte det såg rätt så kul ut så jag ville testa.
Rätt så roligt faktist

http://www1.garaget.org/gallery/archive/95562/538224_orybh8.jpg
Backning genom mc drivern

Fyfan, jag har inte sett den McDriven på länge. Helt OT, men ändå. För övrigt är jag inte helt förvånad att det backas i McDriven i Katrineholm tongue

Egenföretagare
999 Inlägg
8 januari 2009
Hasselstrom skrev:
jag fick stopp i driven klockan 4a en vardag engång, precis när jag beställt i prat-datan.. pinigt mån tro..

Råkade ut för samma sak med vintervolvon, batteriet var helt slut.
Var själv i bilen så vad gör man om inte hoppar ut och springer igång bilen i driven, gick på ett hårstrå hmm

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
8 januari 2009
En i mitt gamla stall körde driven med hästtransport. Hon glömde att hon hade den med sig... Sen gick den inte igenom för den var för hög, men hon kunde inte backa ut igen så en av killarna som jobbade på donken fick komma ut och backa ut hennes bil...

Jag funderade på att rida gnm driven förut när jag hade hästarna 500 m från donken i Mora. Beställa mini-morötter. big_smile

/ichi

2 014 Inlägg
8 januari 2009
Det har hänt ett gäng gånger att man backat genom McDriven... Skylinen är ju högerstyrd, så det blir ju alltid till att backa om man är ensam i bilen. Tyvärr (i just detta fallet) är bruksbilen också högerstyrd, så det gäller ju samma sak där om man är ensam.

Skulle dock aldrig få för mig att göra det med en vänsterstyd bil.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 januari 2009
Hade varit lite skoj om nån som arbetar där hade räknat en kväll hur många som körde på rätt håll och hur många som backade tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök