TurbOla skrev:
dbjanoz skrev:
Är det nu jag ska be om ursäkt för att jag startade en tråd som har samma rubrik men inte samma frågeställning?
Leta upp hur många trådar det finns som handlar om CO och HC halt! Ingen bör ställa frågan angående det ämnet igen eller? Kanske skulle de som snacka om att använda sökfunktionen inse att det går att ställa en fråga på väldigt många olika sätt även om det gäller EXAKT samma ämne.
Okej, låt oss titta...
dbjanoz skrev:
Vilket väljer ni?
Kompressor eller Turbo?
Jag vill höra er motivering till varför ni väljer vad. Det handlar om bilar för gatbruk.
Så genom att lägga till "det handlar om bilar för gatbruk" så urskiljer sig din tråd från alla andra?
Först klagas det på att sökfunktionen inte används, sen klagas det på när folk tipsar om redan förekommande trådar med i princip samma frågeställning, fast utan "det handlar om bilar för gatbruk."
Alltså hur fan pallar du ??
spela roll om det finns 2 eller 10000 likadana trådar ? det kommer ändå vara andra svar liksom!
aja... jag skulle vilja ha en kompressor på min x5:a ( då kmr bilen att flyga)... men två turbo skulle vara roligare och MYCKET mer HK
(burna med alla fyra hjul 24/7)
Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes