Tjena jag funderar på att byta avgassystem på min 855 t5, men undrar om det ger nån bra effektskillnad? annars tycker jag inte pengarna är värda det..men låter gött som fan gör det ju. Den är chippad. Kanske har ett pågång med 3" downpipe och 3" resten bakåt..
jag vill påstå att bara avgasystemet med rejskat och 3" downpipe faktist gör en hel del
har kört rätt många t5:or i mina dagar och vill påstå att ingen med orginalbox och orginalsystem har gått lika bra som min med orginal box och 3" från turbon
på en chippad är skillnaden nog ännu större så nog är det värt det
jag vill påstå att bara avgasystemet med rejskat och 3" downpipe faktist gör en hel del
har kört rätt många t5:or i mina dagar och vill påstå att ingen med orginalbox och orginalsystem har gått lika bra som min med orginal box och 3" från turbon
på en chippad är skillnaden nog ännu större så nog är det värt det
ok men det var ingen racekatt på det som jag funderar på att köpa, det är en adapter så man kör utan katt, är begangnat alltså, billigt med för den delen! tack för hjälpen
finns ju dom som säger att det ska vara 2,5 tums bakre biten för då får det bästa flåset, undra om de kan vara så? men 3 tum gör ju ljudet så det nästan går för en xD
Bensin Kommer Alltid Att Finnas För Att Snart Har Ingen Råd Att Tanka
finns ju dom som säger att det ska vara 2,5 tums bakre biten för då får det bästa flåset, undra om de kan vara så? men 3 tum gör ju ljudet så det nästan går för en xD
ja de vetifan, men viktigast biten är katt o framåt så de vetifan. hehe ah
finns ju dom som säger att det ska vara 2,5 tums bakre biten för då får det bästa flåset, undra om de kan vara så? men 3 tum gör ju ljudet så det nästan går för en xD
Fullt 3" tjänar man inget på förrens runt 350hk, under det så är 3" dp + kat och 2,5" resten effektivare.
finns ju dom som säger att det ska vara 2,5 tums bakre biten för då får det bästa flåset, undra om de kan vara så? men 3 tum gör ju ljudet så det nästan går för en xD
Fullt 3" tjänar man inget på förrens runt 350hk, under det så är 3" dp + kat och 2,5" resten effektivare.
finns ju dom som säger att det ska vara 2,5 tums bakre biten för då får det bästa flåset, undra om de kan vara så? men 3 tum gör ju ljudet så det nästan går för en xD
Fullt 3" tjänar man inget på förrens runt 350hk, under det så är 3" dp + kat och 2,5" resten effektivare.
en turbo har inget behov av mottryck så det kvittar om det är 2.5" eller 3" men sen när det krävs 3" eller inte är en annan femma
dock välj ett avgasystem med 2dämpare för den med 1 låter förjävla illa och högt med dubbla dämpare är det ganska lagom ljud
min hörs dock ganska tydligt om man står ute så hör man den iaf 500m-1km vid normal körning