2874
Sök

Honda CRX

Såld på Italienare
579 Inlägg
8 mars 2006
#21
LURKEN skrev:
Om du ska köpa dig en Crx, så ska du köpa dig en Crx Vtec mellan 89-91. Dom har störst motorer.. går helt okej! <---!
Men så kostar dem därefter också.

166 Inlägg
15 mars 2006
#22
Johanromeo155 skrev:
Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen
Moget?
Klen? Visst man får det man betalar för. Men klen är verkligen fel ord för crx.
Liten är bara postivt. Mycket roligare att köra.
Vad har gammal med någonting att göra?
Finns mustanger från -67 som ser ruggigt bra ut och går som spjut.

Återigen har den svenska okunskapen yttrat sig.
Med klen menade jag inte att den har få hästar.. lr liknande.. jag menade att liten/klen så ere bara skit kvar om du smäller.. även du som kör
Senast redigerat av Rillskoo (15 mars 2006)

M-Sport

2 Inlägg
17 april 2006
#23
tjeena....jag själv har haft både civic hb med lilla v-tec:en....inget vidare..har åxå haft en crx v-tec..lite skillnad=) hade 215 breda däck på 16 tum & gula koni som var stenhårda...(fick 2:a på besiktningen med citatet "stom,styv fjädring ")  & 3" från katten...så om du vill ha en go-cart så ska du satsa på en crx v-tec! inget slår väghållningen & axet! hoppas jag kunde hjälpa till....

Åker helst på bredden!
"Det är inte bilen det hänger på, utan föraren"

5 Inlägg
25 december 2007
#24
jävla japps old rostig bil

5 Inlägg
25 december 2007
#25
jappsar från 80 talet och äldre rostar bara

1 703 Inlägg
25 december 2007
#27
Jag har haft ett par CRXer. Den första var en ED9 med d16a6-motorn på 108 kusar.
Den andra var en Vtec.

Sjukt roliga bilar båda två!! Men vtec-motorn fick verkligen hornen att växa ut. Väghållningen är gocartaktig smile

En Vtec med skinnstolar och fönsterhissar väger strax över 1000kilo. En DOHC väger förmodligen lite mindre beroende på utrustning.


1 364 Inlägg
No Shame Racing Crew
34 Inlägg
25 december 2007
#29
honda crx är ju bra som fan slickad som ett frimärke på vägen efter nya däck och stumare fjädring :)

lev livet extremt

Billackerare
365 Inlägg
26 december 2007
#30
de klart du ska köpa en CRX, men  kolla noga i hjulhusen bak och bakskärmarna! då de e typiskt Honda tyvärr o rosta där, då folk inte vet hur man tvättar sina bilar, de samlas gärna mängder med skit som ligger o gnor där!..så om du inte har lust att laga rost m.m. kolla noga !!

säjjer detta pga egen erfarenhet, blev rätt chockad när jag hittade allt på min, o de är en Prelude 97a!

o sen tycker jag som många sagt att du ska kolla på årsmod. 88-92 smile och givetvis v-tecen !! finns otroligt mycket i eftermarknad till dom oxå om de e sånt du e sugen på smile

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

1 827 Inlägg
26 december 2007
#31
Rillskoo skrev:
Dålig..
1.Honda
2.liten
3.gammal
4.klen
5.Honda igen
Ja, gud...

Egentligen så önskar sig alla här inne en Volvo 240 av samma årsmodell. Världens bästa bil!!!

Suck.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

31 Inlägg
20 januari 2009
#32
martin_r34 skrev:
jävla japps old rostig bil
Säger han som inte ens har åldern inne för moped..
Senast redigerat av funched (20 januari 2009)

Honda Integra TypeR

30 Inlägg
28 januari 2009
#33
funched skrev:
martin_r34 skrev:
jävla japps old rostig bil
Säger han som inte ens har åldern inne för moped..
HAHA lol


Sök