3081
Sök

Hjälp med 740 låda !

6 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
hej. jag ska köpa en 740 alldeles straxx. och jag undrar på måtten. altså inte måtten i de lilla facket längre fram i bagagen. utan de stora. har 4st 10" och vill att dom ska få plats. om någon har en ritning eller liknande på en låda så e jag tacksam och jag kan kika lite på den. basarna är magnat ad250. men annars e jag tacksam om du bara har ett par mått på bagagen bara tongue tack på förhand xD

TIG-svetsare
226 Inlägg
17 februari 2009
aaalleexxx skrev:
hej. jag ska köpa en 740 alldeles straxx. och jag undrar på måtten. altså inte måtten i de lilla facket längre fram i bagagen. utan de stora. har 4st 10" och vill att dom ska få plats. om någon har en ritning eller liknande på en låda så e jag tacksam och jag kan kika lite på den. basarna är magnat ad250. men annars e jag tacksam om du bara har ett par mått på bagagen bara tongue tack på förhand xD

Kan väl inte vara så svårt att mäta lite.. men om jag inte minns helt fel så ska det finnas någon här på g.org som har just 4 st 10"
vet inte vad han heter.

Drive it like you stole it ;)

6 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
Nicco5 skrev:
aaalleexxx skrev:

Kan väl inte vara så svårt att mäta lite.. men om jag inte minns helt fel så ska det finnas någon här på g.org som har just 4 st 10"
vet inte vad han heter.

har ingen 740 just nu ! så de blir svårt för min del att mäta !

med lem
1 925 Inlägg
18 februari 2009
4st 10" får plats i det lilla facket mot ryggstödet.

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

735 Inlägg
18 februari 2009
_fillan_ skrev:

volymen ska bli rätt också tongue kör han sluten låda så "kanske" han kan få plats med lådan då basarna vil ha
88 liter, men ska han köra portat så vill dom ha 152 liter, och det tror jag inte går så bra. smile

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

238 Inlägg
18 februari 2009
blomisen skrev:
_fillan_ skrev:

volymen ska bli rätt också tongue kör han sluten låda så "kanske" han kan få plats med lådan då basarna vil ha
88 liter, men ska han köra portat så vill dom ha 152 liter, och det tror jag inte går så bra. smile

ja för att lådan skall bli bra så är det tre värden som behövs..

qts fs vas 

mhv

6 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
101CRX skrev:
blomisen skrev:
_fillan_ skrev:

ja för att lådan skall bli bra så är det tre värden som behövs..

qts fs vas 

mhv

men mig spelar de ingen roll om den passar i lilla facket eller inte. ska bara ha den som supar bil. så de är nog inte så mkt mer änn öl som ska inn där tongue om ens de får plats xD 152 liters låda har jag redan och den e förjävligt stor. och jag tvivlar på att den komme att passa ! men om någon har en låda som presis passar i de stora utrymmet. så skulle jag vara mer änn glad om du skrev lite mått xD

Sök