2906
Sök

Välja rätt chiptrimnings ställe

1 488 Inlägg
21 februari 2009
#21
Tycker trådskaparen borde läsa länkarna som ges istället för att fråga saker som redan står i de, tex vart autotech ligger.

1 353 Inlägg
21 februari 2009
#22
finns nog inget företag som levererar de siffror som utlovas. varför skulle de då vara skillnader i hk/nm på ett steg 1 chip på en o samma bil? fortfarande samma bil,motor,turbo mm. allt handlar om marknadsföring. så du ska välja den firma som du tycker känns mest seriös. och självklart kan avstånd bestämma en hel del.. ja åker tex inte till trollhättan o autotech när ja har både bsr o chipcenter här i växjö.
sen tack vare att ja känner alla på chipcenter så e det de självklara valet för min del..


7 Inlägg
21 februari 2009
#23
Autotech har 9st återförsäljare, Läs mer på : www.atechmotor.com

508 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
#24
ok jag fick mest rekomendering om autotech då känns det som att autotech är grym och kvalite. Det fins inte autotech i stockholm kommer autotech till stockholm o trimmar bilar? OM det finns fler rekomendering  på chiptrimmning kan ni själv klart skriva tacksamt för all hjälp

508 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
#25
Jag hörde att om man chiptrimmar automat lådor, så är det mer och kanske till och med bli en motor ras efter ett par månader kan det stämma? jag vill ha ett vettig svar helst. Tacksamt för all hjälp

Random Hero
4 047 Inlägg
25 februari 2009
#26
volvo-s60-t5 skrev:
Jag hörde att om man chiptrimmar automat lådor, så är det mer och kanske till och med bli en motor ras efter ett par månader kan det stämma? jag vill ha ett vettig svar helst. Tacksamt för all hjälp
stämmer inte, för de går inte chippa en växellåda

men chippar du motorn o kör me automatlåda o e orolig för att den ska paja så e svaret,
allt beror på hur du kör, gör du bara kickdowns o innerhjulsspinner i kurvor o börnar bör du va orolig

Dog food lid. Backwards


Sök