Tjena!
Kämpat med detta problemet i min A4 -98 (blött på vänster fram- och bakgolv) ett tag nu och tror att jag tillslut löst det...
Hittade instruktioner till åtgärd på NordicAudi = Lossade batteriet samt plattan det står på och plockade bort gummipluggen och gjorde rent la dessutom en silikonremsa under burken till kupéfiltret.... hjälpte inte ett piss!
Hittade denna tråden och gjorde som bumpe skrev = Körde i tryckluft i dräneringshålet men det kom inte ut någon skit. Tänkte att jag testar att hälla vatten vid området för att eventuellt utesluta den delen av bilen och inrikta mig på hjulhuset.
Då som först upptäckte jag läckaget. På min modell så löper vajern till huvlåset från kupen till motorutrymmet på höger sida (framifrån sett). Vid skiljeväggen sitter det en gummitätning som har spår för att täta på båda sidorna, denna hade tryckts ner, knappt synbart men fullt tillräckligt för att ta in vatten. La den på plats och la på en silikonremsa.
Nu återstår det bara att se om det hjälpte, om inte lämnar jag in den på verkstad för felsökning.
Tack till bumpe för tipsen!
EDIT:
Haha, såg precis datumet på senaste inlägget före mitt... Bara att hoppas att du lyckats lösa problemet, du har ju haft mer än 2 år på dig innan jag kom med mitt tips
!