3069
Sök

Bästa Neon Undercar Kitt!!

250 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Vilket företag i sverige har bästa NEON undercar kitt?
Bästa kvalite och ljus, priset är oväsentligt!!

Tack på förhand för snabba svar!

250 Inlägg
23 juli 2006
Trådstartare
upp?

8 156 Inlägg
23 juli 2006
Tycker först och främst att du ska titta på led-rör istället... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Trucker
93 Inlägg
23 juli 2006
Brl har jag bäst erfarenhet av, lyser skarpt som fan! men tycker nog att du sk satsa på neon, visst dom e lite känsligare för stötar o lyser inte alltid så länge men d e fan så mycke snyggare!!

// Leekapågen

Miklen
23 juli 2006
kan bara säga att ja inte e särskilt nöjd me mina gröna lysrör från MDS iaf.. lyser väl hyffsat men inte den där intensiva gröna man sett utan mer mintgrön eller nåt.. men kör på neon iaf.. snyggast

LillNaisarn
23 juli 2006
MDS lyser kanon fint ! tänkte själv prova ridetech´s absolut billigaste kitten men vet inte hur det lyser, och vad du än gör köp INTE led... ursch mkt snyggare med neon smile annars som jag skrev kostar inte mds neon för mkt...
Senast redigerat av LillNaisarn (23 juli 2006)

250 Inlägg
23 juli 2006
Trådstartare
tack för alla svar big_smile ska kolla runt big_smile

1 926 Inlägg
23 juli 2006
jaq skulle nog titta in på www.blueride.se där har dom riktigt bra neon..

501 Inlägg
24 juli 2006
Spelis skrev:

Jag har haft LED-kit därifrån. Lös hur bra som helst! Sen så förstår jag inte varför folk säger att det är snyggare med neon. Visst rören är snyggare, Men dom ska ju ändå inte synas! tongue

OBS: Ironi

1 926 Inlägg
24 juli 2006
håller med. tongue

Wee skrev:
Spelis skrev:

Jag har haft LED-kit därifrån. Lös hur bra som helst! Sen så förstår jag inte varför folk säger att det är snyggare med neon. Visst rören är snyggare, Men dom ska ju ändå inte synas! tongue

755 Inlägg
24 juli 2006
har led från blueride det lyser bra tycker jag!!

9 108 Inlägg
24 juli 2006
http://www.garaget.org/?car=776&image=77337

så lyser mitt från MDS i alla fall wink Men det är lång slutartid på kameran så det är lite fusk. Finns säkert mycket bättre kit!

LillNaisarn
24 juli 2006
ag
Spelis skrev:
håller med. tongue

Wee skrev:
Spelis skrev:

Jag tycker neon lyser mkt snyggare oavsett vad för Led är mera " intensivt ljus " medans Neon är mera " utspritt " ...

Och på tal om det så idag snör jag in en beställning på neon , fast är inte ännu säker på om det blir MDS / Ridetech smile blir iaf lila neon så långt har jag kommit.

edit: lite O.T men det handlar ju om neon / led iaf på denna tråd ngn som har ngn bättre bild på detta : http://www.blueride.se/fire-wheel-p-438.html?cPath=47 vart smått sugen på sånt smile
Senast redigerat av LillNaisarn (24 juli 2006)

1 926 Inlägg
24 juli 2006
LillNaisarn skrev:
ag
Spelis skrev:
håller med. tongue

Wee skrev:

Jag tycker neon lyser mkt snyggare oavsett vad för Led är mera " intensivt ljus " medans Neon är mera " utspritt " ...

Och på tal om det så idag snör jag in en beställning på neon , fast är inte ännu säker på om det blir MDS / Ridetech smile blir iaf lila neon så långt har jag kommit.

edit: lite O.T men det handlar ju om neon / led iaf på denna tråd ngn som har ngn bättre bild på detta : http://www.blueride.se/fire-wheel-p-438.html?cPath=47 vart smått sugen på sånt smile

jaa det skulle vara grymt snyggt att ha såna i hjulhuset, och sen samma färg under bilen..sen även sånahär : http://www.blueride.se/million-color-wh … l?cPath=47 tongue det är nog rätt snyggt

LillNaisarn
24 juli 2006
Spelis skrev:
LillNaisarn skrev:
ag
Spelis skrev:
håller med. tongue

jaa det skulle vara grymt snyggt att ha såna i hjulhuset, och sen samma färg under bilen..sen även sånahär : http://www.blueride.se/million-color-wh … l?cPath=47 tongue det är nog rätt snyggt

Funderade på sånt men det är hur det skulle se ut till lila neon, tog och beställde ett under car kit nyss smile

edit: är lite rädd för att det skulle se ut som ett rullandes tivoli med all neon .
Senast redigerat av LillNaisarn (24 juli 2006)

311 Inlägg
24 juli 2006
www.summitracing.com har flera stilar av Streetglow som ska va kanon har ja hört men så har man ju frakten eftersom det är från USA. Fast om de e nån annan som ska ha grejer där ifrån så kan ni ju dela på frakt...?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
21 mars 2009
Årets trådlyft? tongue Sista posten är gjort för över 2,5 år sedan!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

429 Inlägg
21 mars 2009
Kan vara bra för folk att veta saker som redan stod i tråden, så för att slippa göra en ny tråd är det bättre att fylla på wink

// Pontus

Sök