4221
Sök

Tips för å styla 240?

Fisketokig
2 997 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:
vore bättre om alla saabar dog ut

haha, du är ju lustig du. Vad är det för fel på saab då?

Jag är inte speciellt för saab men de funkar att åka i. Denna köpte jag för att ha en bruksbil för att ta mig till och från jobb, en slump att det vart Saab. Kommer garanterat testa på BMW, Subaru och Mitsubishis nya Evo är trevligt alternativ. Alltid kul att testa bilar.

Men skapa gärna en omröstning där man kan rösta på Saab generellt eller stylade 240 som bör försvinna från vägarna så kan du sen sitta och grunda på resultatet och ångra ditt inlägg.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

15 Inlägg
30 juni 2006
hade själv inte råd till en ny å fin bmw eller dylikt utan fick nöja mig med en sur 240 vilket jag kanske inte är så stolt över men den e ändå min ögonsten oavsett.Förstår inte hur 18-19 åringar kan ha råd att köpa en mb,vw,audi eller annat för även om man har jobb har man fan inte råd med sånt inte jag iallafall,,
240in duger till det jag använder den till det vill säja ta mig från a till b, fyller sin funktion helt enkelt,,
menmen klaga på gammla reliker, det kommer ni långt på!

Mr White
1 072 Inlägg
30 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
Robban 245 skrev:
Finns inge roligare än å komma i en 240 och bara vinka åt nån manlig spän snopp i nån bmw,jappare.Shop så är dom borta..

240 me krut är kul tongue

Tills den dagen de startar bilarna och drar ifrån?

Du får väll komma ner på nå race å ställa upp så får vi se=)

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
håller med peppe jag bortskämda bmw och saabåkare har vi för många av och 240 är ju den bäata bil man kan ha så hehe jag slängde på min grupp a turbovinge i dag jisses vad snyggt det blev

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

337 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:
håller med peppe jag bortskämda bmw och saabåkare har vi för många av och 240 är ju den bäata bil man kan ha så hehe jag slängde på min grupp a turbovinge i dag jisses vad snyggt det blev

Det finns en liten tangent som heter PUNKT. Använd den tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

215 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:

En fråga; Är du helt hjärndöd? __VARFÖR__ är man bortskämd om man åker saab lr bmw? Jobb,lån vet du vad det är? Haha 240 bästa bil man kan ha? Vad grundar du de på? herregud,finns för många av dig!

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
SLIMPA skrev:
Peppe666 skrev:
Det är ju löjligt vad bortskämda dessa fjollor är i sina bmws och saabar, skaffa erfarenhet, idioter.... Dumma verkar ni vara också.

Knip bara,240 ÄR ett hatobjekt..har inget med bortskämdhet att göra. Skaffa ett jobb så kanske du också har råd med något bättre än en skiten bondbil.

som om bmw vore bättre eller jag har haft bmw en gång i mitt liv och aldrig mera jag säger bara en sak JÄVLA SKIT  är vad det var gör som ford köp volvo

215 Inlägg
30 juni 2006
_hammerschlag_ skrev:
hade själv inte råd till en ny å fin bmw eller dylikt utan fick nöja mig med en sur 240 vilket jag kanske inte är så stolt över men den e ändå min ögonsten oavsett.Förstår inte hur 18-19 åringar kan ha råd att köpa en mb,vw,audi eller annat för även om man har jobb har man fan inte råd med sånt inte jag iallafall,,
240in duger till det jag använder den till det vill säja ta mig från a till b, fyller sin funktion helt enkelt,,
menmen klaga på gammla reliker, det kommer ni långt på!

Nej men alla kanske inte plockar upp koskit som leverne. LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
Reggin skrev:
ironhead skrev:

Det finns en liten tangent som heter PUNKT. Använd den tongue

orka med att använda punkttagenten.....

215 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:
SLIMPA skrev:
Peppe666 skrev:
Det är ju löjligt vad bortskämda dessa fjollor är i sina bmws och saabar, skaffa erfarenhet, idioter.... Dumma verkar ni vara också.

Knip bara,240 ÄR ett hatobjekt..har inget med bortskämdhet att göra. Skaffa ett jobb så kanske du också har råd med något bättre än en skiten bondbil.

som om bmw vore bättre eller jag har haft bmw en gång i mitt liv och aldrig mera jag säger bara en sak JÄVLA SKIT  är vad det var gör som ford köp volvo

Ja men du köpte väl förmodligen en 30år gammal bmw också..du vet de slits.

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
Robban 245 skrev:
Martin 9-3 skrev:
Robban 245 skrev:
Finns inge roligare än å komma i en 240 och bara vinka åt nån manlig spän snopp i nån bmw,jappare.Shop så är dom borta..

240 me krut är kul tongue

håller me dig robban till 100%. förstår ju inte hur folk kan klanka ner på volvon. lite lustigt är ju att dom som har precis tagit körkortet tar lån och köper sig en dräpar bmw men sen säljer den efter en månad det kryllar ju av bmwen i bilsport. men inte en skymt av volvo 240

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 juni 2006
SLIMPA skrev:
ironhead skrev:
SLIMPA skrev:

jag fick en gammal 87:a som jag busåkte med ett tag. börna sönder bakdäcken så det inte var ett mönster kvar

215 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:
SLIMPA skrev:
ironhead skrev:

jag fick en gammal 87:a som jag busåkte med ett tag. börna sönder bakdäcken så det inte var ett mönster kvar

coolt..

215 Inlägg
30 juni 2006
ironhead skrev:
Robban 245 skrev:
Martin 9-3 skrev:

håller me dig robban till 100%. förstår ju inte hur folk kan klanka ner på volvon. lite lustigt är ju att dom som har precis tagit körkortet tar lån och köper sig en dräpar bmw men sen säljer den efter en månad det kryllar ju av bmwen i bilsport. men inte en skymt av volvo 240

Okej,nog med skitsnacket..Va dillar du om?

1 639 Inlägg
30 juni 2006
Peppe666 skrev:

Är man bortskämd om man har råd med en Saab ? Jaha ja...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

171 Inlägg
1 juli 2006
sluta klanka ner på 240 hur många av era japsare kommer att finnas om 25 år?

visst en 240 ä karnske inte de snyggaste som rullat på vägen men varför kan man då inte försöka göra saken bättre ? ser hälldre att nån snyggat till en en gammal klenod än att de kommer nån gammal gubbe i en rostbrun 240 som blåryker å ser allmänt hemsk ut.. 

men men smaken är som baken

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06

"Ijenkligen"
786 Inlägg
1 juli 2006
mrcelica skrev:
Peppe666 skrev:

Är man bortskämd om man har råd med en Saab ? Jaha ja...

oväntat att du skulle öppna käften...
tönt.

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Sök