Niklas1987 skrev:Riktigt fina bilder, men ingen bild på den röda Plymouthen viud Jönsonligan bilen?
Fotografen_Micke skrev:Niklas1987 skrev:Riktigt fina bilder, men ingen bild på den röda Plymouthen viud Jönsonligan bilen?Nej tyvärr... misstänker att du syftar på bilen från filmen "Christine"...
Niklas1987 skrev:Fotografen_Micke skrev:Niklas1987 skrev:Riktigt fina bilder, men ingen bild på den röda Plymouthen viud Jönsonligan bilen?Nej tyvärr... misstänker att du syftar på bilen från filmen "Christine"...Exakt verkar inte va nån som tagit kort på den
Kajlie skrev:Fina bilder! Mattsvart verkar vara inne igen ?
SIR_Pierre skrev:hur kommer det sej att du hoppade över min? bara nyfiken
Fotografen_Micke skrev:SIR_Pierre skrev:hur kommer det sej att du hoppade över min? bara nyfikenJadu, det var en bra fråga! Var stod din bil?
SIR_Pierre skrev:Fotografen_Micke skrev:SIR_Pierre skrev:hur kommer det sej att du hoppade över min? bara nyfikenJadu, det var en bra fråga! Var stod din bil?med den blåa breddade volvon.oranga S15, vita BMW med gröna fälgar (PRECIS brevid) och den blåa subban..dvs i gatbilar.se montern
Fotografen_Micke skrev:Niklas1987 skrev:Fotografen_Micke skrev:Nej tyvärr... misstänker att du syftar på bilen från filmen "Christine"...Exakt verkar inte va nån som tagit kort på den Jo, min bror "Iceman3006" tog någon bild på den... den finns i hanns galleri!
Niklas1987 skrev:Fotografen_Micke skrev:Nej tyvärr... misstänker att du syftar på bilen från filmen "Christine"...Exakt verkar inte va nån som tagit kort på den
Fotografen_Micke skrev:Nej tyvärr... misstänker att du syftar på bilen från filmen "Christine"...