3527
Sök

ang hova

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
13 juni 2006
Trådstartare
#1
har hört att hova har rätt usel kvalite på sina produkter stämmer detta?
ska nämligen köpa nya framlyktor (golf4 look) och realcar och hova har dom vad jag hittat på hova
kostar dom 2850kr medans på realcar kostar dom 3298? bör jag lägga ut dom extra pengarna och handla på realcar eller ska jag slå till på dom billiga på hova?


Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 juni 2006
#2
köpte sidospegelsblinkers på hova.. dom funkar hur bra som helst

Team Insane Racing

BMW Power
2 362 Inlägg
13 juni 2006
#3
dusty skrev:
har hört att hova har rätt usel kvalite på sina produkter stämmer detta?
ska nämligen köpa nya framlyktor (golf4 look) och realcar och hova har dom vad jag hittat på hova
kostar dom 2850kr medans på realcar kostar dom 3298? bör jag lägga ut dom extra pengarna och handla på realcar eller ska jag slå till på dom billiga på hova?
Det är fortfarande samma lyktor om dom nu kommer ifrån Hova eller Realcar.. dom är ju bara återförsäljare. Så om Hova nu har dålig kvalité så har Realcar det.

BMW, bogsering med wire :/

7 Inlägg
7 juli 2006
#4
jag har köpt alla mina grejjer på Hova till min bil, och det är inga problem alls, så jag tror inte det är nån fara, så spara dem pengarna istället och köp på Hova

LillNaisarn
7 juli 2006
#5
tror om hova har dålig kvallite är det knappast på bakljus osv, det är väll en och samma tillvärkare... det är nog däremot annat om du skulle köpa lite plast (etc en front spojler) .


Sök