3340
Sök

Ipod i Volvo V70

4 Inlägg
12 juni 2005
Trådstartare
Jag har nyligen köpt en Ipod, till den har jag även köpt en kassettadapter till bilen, men är inte alls nöjd med ljudet...

Så nu undrar jag om man på något sätt kan dra en sladd direkt ifrån bilens stereoanläggning till Ipoden, så man slipper köpra via kassettbandet i stereon!

Någon som har några fina tips?

/Nyström

(Rubriken redigerad, se till att skriva lite tydligare nästa gång. Trådar kommer låsas utan varning om ni inte ser till att skriva informativa rubriker.)
Senast redigerat av chrizz (12 juni 2005)

859 Inlägg
12 juni 2005
oilboy skrev:
Jag har nyligen köpt en Ipod, till den har jag även köpt en kassettadapter till bilen, men är inte alls nöjd med ljudet...

Så nu undrar jag om man på något sätt kan dra en sladd direkt ifrån bilens stereoanläggning till Ipoden, så man slipper köpra via kassettbandet i stereon!

Någon som har några fina tips?

/Nyström

Har Cdn AUX in ? annars kan de bli ganska svårt. annars får du köra in Ipoden direkt in i steget/en om du använder sånna.

MVH Theo

4 Inlägg
12 juni 2005
Trådstartare
Bilen är ju helt i orginal, jag har inte installerat några steg själv... Men det borde väl vara något slags steg någonstans i bilen? Frågan är ju bara vars!

Vad jag vet har inte CDn AUX-in, inte synligt iaf, då hade det ju varit dö enkelt... Menmen, så är det tyvärr inte!

Vi har ingen Volvo-expert här? smile

Mvh Olov

Inget liv utan Quattro
116 Inlägg
4 Inlägg
13 juni 2005
Trådstartare
Tack så mkt för länken, är in och kollar där nu... Hoppas på svar!

13 Inlägg
13 juni 2005
kassettadaptrar förstör läshuvudet i stereon efter ett tags användande.

4 554 Inlägg
14 juni 2005
nyare kenwood spelare är förberädda med ipod interface...

4 Inlägg
14 juni 2005
Trådstartare
Hur mycket kostar den nya Kenwood-spelaren då? Säkert MASSOR... Eller? smile
Senast redigerat av oilboy (14 juni 2005)

4 554 Inlägg
17 juni 2005
nejdå inte så farligt tror jag.. du kan ju iaf kolla upp de..

Sök