3666
Sök

Finns det fler obotliga bilbytare här tro?

Sanizz
6 maj 2009
Har en kompis som bytte 1 bil varje 2 veckor ett tag. Sen blev de lite bättre och blev 1 per månad och nu håller han sig helt otroligt nog 6månader med 1 tongue Ifs så är de en projektbil.

888 Inlägg
6 maj 2009
Sammanlagt har jag haft ca 300 bilar. Men så är jag ju oxå 32år. Förra året blev det 25 bilar i år har jag bara kommit upp i 6 bilar. Tröttnar väldigt fort.

Mvh Henke

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
6 maj 2009
Är 22. Fick körkortet när jag var 19. Har ägt 6st bilar sedan dess. Rätt illa, egentligen, med tanke på priserna på dom och sådär. Men jag har haft sån jävla otur med mina bilar, så den största anledningen till mina byten är att strulet jag haft med mina kärror...

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 maj 2009
Haft körkort i 2-2.5år och är uppe i 7 bilar.. snart 8 xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

Försöker iaf
1 998 Inlägg
6 maj 2009
Om man räknar från 15 års ålder å 3 a-traktorer ä ja uppe i 15 fordon nu.

Nu vill ja ha en 940 turbo å leka sönder tongue Dock vill ja inte sälja nån av mina älsklingar ja äger nu

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

underordnad allfixare
696 Inlägg
6 maj 2009
är 24 nu och är inne på min 25:e bil säger som dom andra hur mycket trim o lull lull man har så lessnar på ändå efter en stund

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

STREETRACER
892 Inlägg
6 maj 2009
mjoo... brukar väl bli byta bil 1-2gånger om året... har inte hittat nåt som jag kan fäst mig ordentligt vid än..

köra jag fwd så vill jag ha rwd så fort man ser nån annan åka brett... och kör jag rwd så blir det för dyrt med att byta döck hela tiden..  ja osv..

ska byta nu igen snart tänkte jag.. omegan är till salu hehe

Bmc Crew

259 Inlägg
6 maj 2009
Sketstopp24v skrev:
köra jag fwd så vill jag ha rwd så fort man ser nån annan åka brett... och kör jag rwd så blir det för dyrt med att byta döck hela tiden..  ja osv..

därför man har en av varje :p

2 126 Inlägg
6 maj 2009
Sketstopp24v skrev:
köra jag fwd så vill jag ha rwd så fort man ser nån annan åka brett... och kör jag rwd så blir det för dyrt med att byta däck hela tiden..  ja osv..

Köp en 4WD så får du det bästa av båda världarna wink

12 086 Inlägg
6 maj 2009
Byter man bil så ofta som vissa gör här hinner man ju inte tycka om sin bil, de är inte värt att polera den o köpa nya fälgar. Vad är de för mening då? tongue

Jag har aldrig haft en bil längre än 1.5 år hittills (förutom Maximan), dock har ja bara haft KK i 4 år.
Senast redigerat av JapMax (6 maj 2009)

FreddeK
6 maj 2009
JapMax skrev:
Byter man bil så ofta som vissa gör här hinner man ju inte tycka om sin bil, de är inte värt att polera den o köpa nya fälgar. Vad är de för mening då? tongue

Jag har aldrig haft en bil längre än 1.5 år hittills (förutom Maximan), dock har ja bara haft KK i 4 år.

haha vadå kk tänkte jag..haha...sen fall poletten ner att du mena körkort. lol

1 327 Inlägg
6 maj 2009
Jag har köpt 10 stycken bilar på 4år och sålt 7stycken. Alla gick förlust utom en..

2 Inlägg
7 maj 2009
Jag har haft kortet nu i snart 5 år och är väll uppe i ca 30 bilar nu.
Senaste 1 ½ år har jag bytt bil 8 ggr först en bmw 320 touring -00 sen audi s4 avant -00 sen vart de en bmw 528 -88 som vinterbil och därefter en audi s4 avant -06 som jag bytte mot en vw touareg -07 som jag sen sålde och köpte en vw passat variant -07 som sen byttes mot en volvo v70R -05 och nu såldes denna och så köpte jag en audi a4 avant 1.8tsq -99 i väntan på att bestämma mej för en bil jag VERKLIGEN vill ha =P
Har blivit lite för stora förluster på att byta bil så ofta att det börjar bli dags att köpa en bil som man ska ha kvar, vilket är svårt big_smile

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
7 maj 2009
Så j*vla skönt att höra att man inte är ensam om sin "sjukdom".
Har fått ta mkt skit (klagomål) från omgivningen pga alla mina bilbyten.
Vet inte hur många bilar jag haft sammanlagt,
men jag kommer ihåg att jag räknade till 15st den dagen jag fick mitt körkort (18år då).
Nu nästan 2 decenier senare, who knows, många är det.
Själv så byter jag om jag känner för det, inte bara snackar om att man vill byta (som en del gör).
GO FOR IT, CHANGE-CHANGE-CHANGE !!

Mr Roy
86 Inlägg
7 maj 2009
Lider av samma sjuka jag ägt väldigt väldigt många bilar genom åren men nu äger jag nog bara 6-7 bilar ( svårt att veta exakt):-) nog snart dax för något nytt igen

:lol

Avstängd
512 Inlägg
7 maj 2009
Ingen som är rädd för skattemyndigheten?

Sök