3365
Sök

Bmw 328 E36 Touring ///M 3,2

Rekondchef
265 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
..
Senast redigerat av Crille-76 (19 juni 2009)

dARKiE
5 031 Inlägg
14 maj 2009
krille_hlm skrev:
Crille-76 skrev:
Rquired skrev:
M3 Touring, bilen Bmw glömde att bygga cool

Exakt! Precis va ja menar.. Funderar skarpt på o köpa en nr.plåtshållare me just den texten.. wink

Då får du nog ta och stoppa i den där M3 motorn först wink

Då ska jag skaffa hållar med "M3 Vadå?"cool

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Rekondchef
265 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 maj 2009
Crille-76 skrev:
Rquired skrev:
Fan kommer bli bra, ett sådant hade man inte tackat nej till!

Hoppas d o va ja har hört av dom som har d monterat så gör d rätt stor skillnad! big_smile Kostar knappt 1500 spänn på BMW så e bara o stolpa in o handla! wink

Nja det är faktiskt inte priset, utan mer monteringen och dylikt tongue
Sen är ju inte väghållningen dålig på den direkt med M-chassi (eftermonterat) så den riktiga M-optiken går före om man nu skall börja förädla den cool

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Rekondchef
265 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 maj 2009
Låter bra, får se vad brukshinken hamnar till slut. Håller med om att man aldrig kan få för mkt väghållning och 1500:- är rätt billigt om det gör så stor skillnad som det sägs. Ska bli jättekul och se konverteringen till M3 på den, förhoppningsvis dyker du upp på nått arrangemang i närheten så man kan få sig en närmre titt på den smile

Rekondchef
265 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
14 maj 2009
Då kommer jag i alla fall!

SVK Customs
1 639 Inlägg
14 maj 2009
Crille-76 skrev:
krille_hlm skrev:
Då får du nog ta och stoppa i den där M3 motorn först wink

Kan inte hjälpa att fraggeln ja ska handla av inte varit hemma från sitt jobb... tongue Sen e d inte alla som har hela verkstaden full me M-motorer som man kan lägga i sina bilar efter behag... wink

Händer d inget inom 2 veckor nu så blir d plan B.... cool

Jadu, knappt två motorer varav en är i delar samt saknar kamhus är väl inte vad jag skulle kalla verkstaden full med M-motorer precis..
Och den andra moroten som sitter i 635-an nu måste jag skruva på innan jag kör mer med den för den låter illa från kamtransmissionskåpan hmm Men det är nog spännaren som är slut bara. -hoppas jag iaf..
Får kanske byta nån glidskena också.

Vi får väl hursomhelst hoppas att fraggeln kommer hem snart så du får hem M3 moroten.
Vad är plan B annars?

mvh

Rekondchef
265 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
..

SVK Customs
1 639 Inlägg
15 maj 2009
Crille-76 skrev:
krille_hlm skrev:
Jadu, knappt två motorer varav en är i delar samt saknar kamhus är väl inte vad jag skulle kalla verkstaden full med M-motorer precis..
Och den andra moroten som sitter i 635-an nu måste jag skruva på innan jag kör mer med den för den låter illa från kamtransmissionskåpan hmm Men det är nog spännaren som är slut bara. -hoppas jag iaf..
Får kanske byta nån glidskena också.

Vi får väl hursomhelst hoppas att fraggeln kommer hem snart så du får hem M3 moroten.
Vad är plan B annars?

mvh

Bara jävlas me dig lite.. wink Men inte många som har 2 M5 spisar liggandes heller iofs.. smile
Får väl hoppas d inte e nåt allvarligare (som förra gången..) me motorn så du snart e ute o gör stan till ett roligare ställe... tonguecool

Hoppas oxå d ordnar sig VÄLDIGT snart.. Kollar på lite olika alternativ me vilt skilda riktningar så håller på den karamellen ett tag till.... wink

Det var längesen som det var nåt allvarligare fel på den m5 motorn som ligger i 635-an, likaså den som står nerplockad.
Den som jag sålde för nåt år sen däremot hade kass vev och nån krokig ventil.

Jag antar att du fortfarande är sugen på överladdning på din befintliga motor.
Eller du drömmer kanske om V8 denna gången?

Rekondchef
265 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
..

Sök