3473
Sök

Sökes: org frontläpp och sidokjolar Audi A4 B5

2 Inlägg
17 maj 2009
Trådstartare
Hej på er alla, vet inte om denna hamnat i rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt.

Är på frenetisk jakt efter orginal sidokjolar och frontläpp till en Audi A4 B5, har letat överallt men verkar helt omöjligt att få tag på, så om någon har det liggandes eller känner någon som har och som skulle vilja sälja så skulle det uppskattas otroligt mycket!smile
Tack på förhand
Rickard

Beyond Godlike
146 Inlägg
17 maj 2009
Frontläpp finns det säkert nån som har. Jag slängde min när jag bytte front tyvärr tongue Eller för säkerhetsskull kan jag kolla i garaget imorrn.

Sidokjolar blir nog värre för dig. Skulle knappt kalla dem för "kjolar" eftersom skiten är limmad i trösklarna o sen går det ju jäms med, om jag inte minns fel.

Du nämner förresten inte om det är till en avant eller sedan. Kanske inte är någon skillnad men smile Lycka till
Senast redigerat av Connidja (17 maj 2009)

Dom säger det!

2 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Jo brukar vara så, antingen så vill folk inte skilja läppen från stötfångaren, eller så har det slängt den sad
Nej, tyckte heller inte riktigt att det passade men visste inte vad jag skulle kalla dem.. Är till en sedan, men i värsta fall får jag väl gå in till audi och höra om de har sådana grejor, är dock rädd för att det kan vara ganska så dyrt där inne.
Tack för att du kollar!

Sök