4008
Sök

Skulle min bil platsa på Elmia.

498 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
TT-Avant skrev:
Vet inte redig vad som är gjort med den, vist att den ser bra ut, men det är ju inte direkt något ovanligt med en pickis som är sänkt och har stora fälgar..
Mitt svar är nej, jag tycker den är lite för vanlig.

Jag vill bara berätta vad som är gjort och vad som är på G.

Sänkt

22" fälgar som ska lackas och ev få motivlack (om tiden räcker till)

Lackade om den i tre färger ifjol (svart, silver, röd) med 6st mellan slipningar
.
Mittkonsollen är utbytt mot en baslåda med 2st bakåtvända R.F 10" samt en skärm som kommer att kopplas till en backkamera

Dörrsidorna är helt omgjorda för att få plats 3st 6,5" GAS

Hela inredningen är urtagen och klar för lack, tanken är att även det ska motiv lackas (instrumentbrädan ska ut i morgon)

2st GAS C2 steg som kommer att sitta i bakrutan samt ett C1 steg som kommer att placeras under baksätet.

Har köpt 2st Cadillac STS stolar som ska få ersätta orginal

Baksätet kläs om i svart läder (om jag inte får tag i ett som jag kan köpa)

2st tv skärmar kommer att "hänga" ner i från taket för att göra dom som sitter bak glada :-)

1st tv skärm ska byta plats med backspegeln med samma typ av "hängare" som skärmarna där bak, den kommer att kopplas till en backkamera.

Alla sakerna är inköpta utom skärmarna och backkameran

Så den är lite mer än bara sänkt och stora hjul (med det menar jag inte att den måste platsa på Elmia).

Uppskattar verkligen alla komentarer

498 Inlägg
14 februari 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
Är du goo eller?! Silverado är utställningsklara redan från fabrik. På det sätt du förgyllt din så är har den helt klart en plats på Elmia. Fixxa till den småtråkiga klädeln bara smile

Den heltråkiga klädseln är redan borta. Titta här så får du lite koll på vad jag gör http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117343

Fisketokig
2 997 Inlägg
14 februari 2009
Klart den passar! Mer bilar som din där så skulle jag lätt kunna åka ner i år.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Ace Ventura
1 240 Inlägg
14 februari 2009
Frozen1985 skrev:
nja, inte vad jag tycker. men det är min personliga åsikt. då jag bara vill se mer sportbilar smile

Finns inget manligare än en fet pickis wink

KHRacing
15 februari 2009
cool bil, testa bara,  :-)

65 Inlägg
23 maj 2009
Jag testade anmäla min men de gick inte vägen, Men de gjorde inget för bilsports reporter fick syn på bilen och blev intresserad så nu ska vi göra ett reportage:)

VW Ägare
1 011 Inlägg
23 maj 2009
Detta måste vara ett av dagen trådlyft.

Vet inte riktigt vad den föregående inlägget tillförde tråden så mycket att det var värt att lyfta en 3 månader gammal tråd.

Henrik Eberlund

Sök