Går bilen igenom besiktningen om man har en egen knapp för tutan istället för på ratten, ratttutan har jag kopplat ur pga av att den hängde sig hela tiden
VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!
Njae jag tror du får ha den var som, finns ju standardbilar som har det på spaken till blinkers så varför skulle man inte få flytta den. kan ju kanske vara så att den måste vara lätt att komma åt dock.
jo du får ha en knapp till tutan men om det är en känslig besiktningsgubbe så kan du vara tvungen å typ skriva ovanför den typ tut eller tuta va jag tvungen å sätta i min gamla 740...
Sicken fråga.. xD HA!.. Hoppas de löser sig iaf. Men ja tror iallfall att de ska inte finnas några problem.. Tuta som tuta.. Finns ju bilar me sånna feta racing rattar... utan tuta i mitten. Dom går ju igenom med tutor vid sidan om. Så din borde allt kunna gå igenom..!
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
JAPP, som dusanmandick sa. återfjädrande + gärna en tape bit eller vad fan som hellst där du skriver "tuta" eller "signalhorn" vet mååånga som gjort så där original tutan inte hänger med