Lite nya bilder jag knäppt på min egen pärla Andra gången jag fotar med nya huset. (Canon 1D mkII) OBS. GARAGET.ORG VERKAR HATA RÖDA FÄRGER OCH GÖR BILDERNA PIXLIGA! DE ÄR DE INTE NORMALT!
Snyggt, fast det är lite samma på dessa....bakgrunden & bakgrundsmiljön är klockren men bilen framhävs inte på bästa sätt. Bara vad jag tycker, jag är ingen expert på området;)
Snyggt, fast det är lite samma på dessa....bakgrunden & bakgrundsmiljön är klockren men bilen framhävs inte på bästa sätt. Bara vad jag tycker, jag är ingen expert på området;)
Men man vill ju inte att det ska seut som att bilen är dit klistrad efteråt ju =P bilen ska ju inte "poppa" för mkt. Är ett val jag gjort jag gillar "dystra bilder"
vad kostar Canon 1D mkII jämfört mot EOS modellen?
Det är deras proffsserie med fullformatssensor köper du den nya mkIII så ligger den på 45-70.00kr beroende på om det är 1d eller 1ds. min låg på 45.000kr när den kom för några årsedan. Du hittar ett beg MKII för runt 12-20.000kr beg beroende på hur skicket på huset är/exponeringar. så ser de ut: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=157874