4an verkar riktigt grym, och den heter bara Fast and furious. Jag personligen gillar inte 3an. Storyn är ju bara skum, och finns inte en enda eclipse i den filmen
Därför gillar jag den inte. Hehe. Så hoppas de har med en nu. Kollade på filmen med castingen och då var det 2 riktigt feta på castingen åtminstone. Tänkte skrivit några av de bilar jag sett har gått vidare till filmen, men insåg vissa kanske inte vill veta
Så om ni är intresserade sök lite på youtube. Finns lite fina filmer där som visar vad för bilar som kommer medverka.
Såg även en najs film med en intervju med snubben som var konsult för bilarna på de två första bilarna. Ni borde se den för den var riktigt ball. Sök på youtube på "Garage719 fast and the furious". Han pratar om orginalstoryn, och alla skumma grejer de hade tänkt göra
T.ex: Scenen där golvet trillar ur eclipsen. Det var först tänkt att en oljemätare skulle gå sönder och att det skulle spruta olja i cupen. Manusförfattaren visste inte att det INTE går olja till själva mätaren.
Och så kunde killarna från filmbolaget tydligen nästan INGET om bilar. De visste inte ens hur en turbo funkar
Men ta och kolla filmen. 15 minuter och rekomenderas starkt.