3360
Sök

Fast and the fuoris nya

841 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
vad heter de nya ftf  hört att de sk akomma nytt snart

fotointresserad
2 307 Inlägg
1 814 Inlägg
26 mars 2009
nästa fredag om jag fått min info rätt...ska ses!

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
26 mars 2009
expect1991 skrev:
nästa fredag om jag fått min info rätt...ska ses!

wink Presis har man sett dom övriga tre så e det bara till å klippa den 4de med .... big_smile

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

2 118 Inlägg
26 mars 2009
fan va jag längtar! big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

379 Inlägg
26 mars 2009
3an va absolut bäst 2an sämst :p

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

1 723 Inlägg
26 mars 2009
tyckte den här nöjeskrönikan om Fast and Furious 4 var rätt kul...
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/k … 4695836.ab

Filmen blir kanske inte ett mästerverk men är säkert underhållande!

336 Inlägg
26 mars 2009
Filmen heter bara Fast & Furious och inte Fast & Furious 4 tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
26 mars 2009
Ska bli trevligt, kollade igenom ettan och trean nyss, de två som är värda att se på tongue

Braaaaap?

510 Inlägg
26 mars 2009
4an verkar riktigt grym, och den heter bara Fast and furious. Jag personligen gillar inte 3an. Storyn är ju bara skum, och finns inte en enda eclipse i den filmen tongue Därför gillar jag den inte. Hehe. Så hoppas de har med en nu. Kollade på filmen med castingen och då var det 2 riktigt feta på castingen åtminstone. Tänkte skrivit några av de bilar jag sett har gått vidare till filmen, men insåg vissa kanske inte vill veta tongue Så om ni är intresserade sök lite på youtube. Finns lite fina filmer där som visar vad för bilar som kommer medverka.

Såg även en najs film med en intervju med snubben som var konsult för bilarna på de två första bilarna. Ni borde se den för den var riktigt ball. Sök på youtube på "Garage719 fast and the furious". Han pratar om orginalstoryn, och alla skumma grejer de hade tänkt göra tongue

T.ex: Scenen där golvet trillar ur eclipsen. Det var först tänkt att en oljemätare skulle gå sönder och att det skulle spruta olja i cupen. Manusförfattaren visste inte att det INTE går olja till själva mätaren. tongue Och så kunde killarna från filmbolaget tydligen nästan INGET om bilar. De visste inte ens hur en turbo funkar tongue Men ta och kolla filmen. 15 minuter och rekomenderas starkt.

Gasglad!
13 Inlägg
26 mars 2009
ooh,... denna måste ju såklat ses! Suttit och väntat på den 3 april way too long! tongue

2an är bäst! 3an sög!
denna borde va bra, orginalskådisar och allt wink

1 723 Inlägg
26 mars 2009
SaaB_Turbo skrev:
Filmen heter bara Fast & Furious och inte Fast & Furious 4 tongue

whatever.... tongue

945 Inlägg
6 juni 2009
Audi-apan skrev:
Bästa tabben dom har gjort i filmen är ju att det inte sitter någon drivlina i imprezan.....

Du valde därför att bumpa tråden för du skulle nå fram med det? roll

Sök