3461
Sök

Cdt cl-1015 bas

412 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Hej, har googlat lite efter specs till Cdt cl-1015 bashögtalare men får inte fram nått.
Tänkte höra om någon trevlig själ där ute har eller vet vart man hittar information om basen samt vilken låda /portad eller sluten, samt vilken lådvolym den vill ha?
Senast redigerat av elsmurfo (25 juni 2009)

75 Inlägg
25 juni 2009
Slå en signal till bilstereohörnan i Köping..dom sålde CDT förut iaf..har haft en sån där själv fast jag kommer inte ihåg lådvolymen tyvärr:(
Sluten låda har jag för mig iaf..skulle chansa på 20-25 liter plus element:)
Senast redigerat av vargfan (25 juni 2009)

412 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
vargfan skrev:
Slå en signal till bilstereohörnan i Köping..dom sålde CDT förut iaf..har haft en sån där själv fast jag kommer inte ihåg lådvolymen tyvärr:(

Okej okej, tack..
Tyckte det var konstigt att jag inte hittade någonting då jag googlade det och tittade runt på nätet.
Kanske inte var den bästa sökaren heller.
Slår en pling och hör vad dom säger.

Förresten, om vi antar att basen ska ha tex 35L, vad händer då om man stoppar den i en 25? Vad i ljudet blir skillnad?

2 914 Inlägg
25 juni 2009
elsmurfo skrev:
vargfan skrev:

Okej okej, tack..
Tyckte det var konstigt att jag inte hittade någonting då jag googlade det och tittade runt på nätet.
Kanske inte var den bästa sökaren heller.
Slår en pling och hör vad dom säger.

Förresten, om vi antar att basen ska ha tex 35L, vad händer då om man stoppar den i en 25? Vad i ljudet blir skillnad?

semre tryck... har du för stor blir det karaktären som är skillnad (vad jag hört, har inte byggt nog många för att märka skillnaden)

Sök