dumpis skrev:
joliba_01 skrev:
dumpis skrev:
japp undrar hur hårt man ska sätta den?den var mjuk wg stången. skruvade den till hälften ungefär.
kul att kröka avgassystemet på väg in i garaget. så nu sitter det bara en burk längst bak.men nu kommer jag ut och in i garaget iaf
bakaxel kröken såg ut som ett Z haha. ska lägga upp en bild på den sen.
men men nu är avgassystemet helt. bilen laddar som den ska. nu ska jag bara orka mig på att sätta i tänd chippet och ställa in bränsletrycket så man kan ladda på lite
men det skiter jag i nu för jag går och fiskar istället
Hur mjuk är den då? vad är det för turbo du har köpt? turbomeck.se kan jag rekommendera där jag köpte min turbo, har hårdare fjäder i min wg som håller laddet stabilt, tror han tar 300 utbytes om jag inte minns fel
mjukare än ft wg till original turbon.det är en kina turbo som kl racing rekomenderade.men wg har inte samma infästning som på original turbon. den sitter med 2 st m6 i fästplattan som sitter på kompressorhuset.
ska hiva i tändchippet nu. så det blir till att liga som en rysk elitgymnast på golvet i bilen nu:D
Så länge du har ett stabilt ladd och det kommer som det ska så behöver du inte bry dig om WGen. Men är det väldigt pendlade ladd och att det kommer väldigt sent då är det dags att kolla över, kul och ligga på golvet i en bil, hade bekymmer igår själv. Kom förbi en kille till verkstaden och ville ha en komplett bilsteroanläggning inkopplad i hans stora mopedbil i den här värmen
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !