3481
Sök

Dimljus volvo 850

82 Inlägg
1 juli 2009
Trådstartare
Tjena!
Har monterat dimljusen på min 850 nu, var på volvo idag och skaffde ett dimljus relä. Det jag undrar är om jag ska byta ut ett relä mot det nya eller om det bara är att plugga in? Och sedan så sitter väl reläna under rattkåpan ovanför fötterna? Anledningen till att jag frågr allt detta är att dom på volvo inte kunde svara på det.

Väldigt tacksam för svar!

Mvh: Andréas

82 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Hittade en sida på nätet med vart reläna sitter på volvo 850, tänkte att jag länkar den så hoppas att någon annan får användning för det smile

http://forum.svenska85x70klubben.se/vie … php?t=3278

42 Inlägg
2 juli 2009
det är två st relän till dimljusen som du kan se på bilden du länkade. du måste lossa på två skruvar för att dra ner panelen med en massa kablar och skit, sedan ser du vart reläerna ska sitta, men det är jävligt trångt. jag bad om att få monteringsanvisningen på volvo, det var inga problem. hjälpte en hel del.
hoppas det hjälpte

82 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Okej fan vad gött tack så mycket för hjälpen! fick bara ett relä av dom på volvo och det funkade inte nu när jag satte in det så jag blev fly förbannad först, men nu vet jag varför det inte funkade, tack så mycket för hjälpen big_smile

Sök