Idag fick jag dom riktigt snygga! nya däck också, 215/45-17 HANKOOK VENTUS K-110 YR.
Men finns lite kvar att göra i övrigt på bilen, spegeltoningen ska bort, ska på med svart vanlig istället, beställt en svart grill sen blire väl bara lite småfix då ja vet inte om jag ska ha kvar den..
Jag är med Miklen. Men visst, klart man kan lägga upp en fotosession på sina fälgar, men då får det gärna vara något avancerat än så här.
Men sen att sätta såna där fälgar på en vanlig Volvo är enligt mig iaf nåt av det värsta som finns. Otroligt smaklöst. No offence, men jag är ju ärlig i alla fall.
Jag är med Miklen. Men visst, klart man kan lägga upp en fotosession på sina fälgar, men då får det gärna vara något avancerat än så här.
Men sen att sätta såna där fälgar på en vanlig Volvo är enligt mig iaf nåt av det värsta som finns. Otroligt smaklöst. No offence, men jag är ju ärlig i alla fall.
Jag tål kritik men menar du fälgarna i överhuvudtaget? eller måste den vara mer stylad för att man ska kunna sätta dit dom? Det är ju en början med fälgar iaf, Jag tycker det blev nice, det som är huvudsaken, bara jag får på mer styling så.
Jag tål kritik men menar du fälgarna i överhuvudtaget? eller måste den vara mer stylad för att man ska kunna sätta dit dom? Det är ju en början med fälgar iaf, Jag tycker det blev nice, det som är huvudsaken, bara jag får på mer styling så.
Nja både och faktiskt, gillar inte såna där fälgar över huvud taget, men sen gillar jag iofs inte bilmodellen heller. Men ofta tycker jag att sätta lite "ballare" fälgar på många äldre bilar bara är ett desperat försök att göra nåt "snyggt" utav en bil. Så om jag vore dig skulle jag leta nåt som passar mer tidsenligt med bilen. Typ några gamla R-fälgar eller nåt tror jag skulle sitta finare. Men men, kudos till dig som klarar av kritik på rätt sätt! Inte många som klarar det här på garaget tyvärr. Så fortsätt med det du gör bara du själv är nöjd.
ja är på MIG1408 sida.. alla har inte råd att köpa all styling på en gång.. Så man får ta en bit i taget. O fälgar är ju inte den billigaste delen.. ska bli kul å få se denna bil då du stylat den mer.
Överlag tycker jag trenden med blanka och svarta ekrar på fälgarna är riktigt tråkigt. Känns som en mainstream trend som gått överstyr. Men bilderna i sig tycker jag är ok och är du nöjd med fälgarna så är det bara att köra på.