nu har detta hänt igen nån repade min bil igår, jag är ledsen o förbannad, så nu har jag en fråga! är de nån som bor i närhet av örebro som kan tänka sig att lacka om bilen utan kvitto för bra pris? hör av till mig tack på förhand
aaa men först måste jag fan lacka om de som är repade om nån bor i närhet e bra på de o gör de för bra pris då lika gärna jag lacka om hela bilen till svart om de är billigt.. har skaffat garaget.... de repade min bil när jag besökte mina föräldrar.. jag är skit arg.. avundsjuka människor elelr så bara småungar
vad brukar de kosta att lacka om bilen under bordet? normal pris.. de vore trevlig att veta därför att tänkt om de är så dyr med den här repet lika så jag lacka om bilen:P ska man göra då ska man ändå göra de ordentligt så de bli bra från början:P men priset bestämmer hur/vad som ska göras
Bara ta tillfället i akt o fixa kjolpaket o grejjer om du vill ha de...
jag är glad om jag hitta nån som kan fixa lackskade för bra peng först kjol o sån de få väntas:Phar ej råd du vet:P men om de ska göra så då måste jag få min svarta supra såld först:P ska annonsera på blocket nästa vecka så vi få se vad man få för den:P
Bara ta tillfället i akt o fixa kjolpaket o grejjer om du vill ha de...
jag är glad om jag hitta nån som kan fixa lackskade för bra peng först kjol o sån de få väntas:Phar ej råd du vet:P men om de ska göra så då måste jag få min svarta supra såld först:P ska annonsera på blocket nästa vecka så vi få se vad man få för den:P
Du får väl leva med att den är repig tills du har råd att fixa allt