Som jag skrev så sitter det bara coilovers fram på polarens AE86'a, en annan kompis vann precis en driftingtävling därborta och han har inte lagt i närheten lika mkt. Ett lätt recept är andra kammar,mappning, coilovers fram och hårdare fjädrar bak. Byta hjulupphängningen så du får mer lock, och möjlighet att ställa in camber/caster. Du kan inte räkna med att få ut mkt effekt om du inte gör allt med motorn. Ueo är väl han som kört med mest effekt i Japan, och de finns en Australiensare som är backad av Toyota (eller iaf var för något år sen) men då är ju inte pengar ett problem.
Vilka delar är det du inte förstår, enklare att gå den vägen.
Om du vill ha några av produkterna som sitter på den bilen är det enklast att skicka ett PM så fixar jag det åt dig. Det smartaste är ju dock att köpa en bil som har så mkt som möjligt fixat från början.
Vi har en i lager nu som är riktigt riktigt fin för runt 150k reggad i sverige
Du skrev även att du vill kunna åka till affären å handla. Det går fint med den jag brukar köra, men det är lite jobb att köra "snällt med den. Den trivs bäst över 6k rpm. Glöm inte att om du gör allt på listan har du en bil som tar sig runt banor med nästan samma hastighet som riktigt feta skylines/rx7or.. Jag blev ifrånåkt i en 420hästars Rx7a av Hachin på krokig Touge och vi har hängt av en Mines trimmad r34a.. Detta beror självklart på förare också (i mitt fall detta och att jag körde en bil som inte var min) men det ger dig en fingervisning.
Senast redigerat av chrno (17 december 2008)
RE-Amemiya Kitted FD3S