Tjena. Vet någon var man kan få tag på ett metall/alu rör med 25 mm anslutning? Och vet någon hur tjocka silikonslangar man ska ha om man ska dra dom från gasspjället till dumpanslutningen?
vet inte vart du bor man jag kan fixa ett sådant rör till dej .
Okej, men det är inte så högaktuellt för tillfället. Men jag kontaktar dig när de börjar närma sig om det är okej
ja visst ,, jag hoppas vi menar samma rör ? du menar de röret som är innan slilconslang \dump?
isf behöver du bara 3 cm rör .
Njae då menar vi nog inte samma. Jag hade tänkt koppla ungefär 10cm rör från gasspjället till metall röret med en 25mm anslutning på sen från metall röret tänkte jag dra silikonslang till ic´n
Tjena. Vet någon var man kan få tag på ett metall/alu rör med 25 mm anslutning? Och vet någon hur tjocka silikonslangar man ska ha om man ska dra dom från gasspjället till dumpanslutningen?
Bara nyfiken, är det på din Saab som du ska byta till en dumpventil? När du har en alldeles ypperlig(om den är hel dvs.) avlastningsventil på din bil! Man brukar generellt säga att det står pall för ca 1,5 bar.
Bara nyfiken, är det på din Saab som du ska byta till en dumpventil? När du har en alldeles ypperlig(om den är hel dvs.) avlastningsventil på din bil! Man brukar generellt säga att det står pall för ca 1,5 bar.
Mvh M
Nej det är en klasspolares Nissan 300Zx. Bilen på min profil är min brors som jag ska lägga ut så småningom.