Att hålla den så clean som möjligt . Härnäst kommer stänkskydd bak, samtliga stänkskydd ska lackas i bilens kulör. Sedan väntar solfilm.. eventuellt en takvinge.
Att hålla den så clean som möjligt . Härnäst kommer stänkskydd bak, samtliga stänkskydd ska lackas i bilens kulör. Sedan väntar solfilm.. eventuellt en takvinge.
Hade jag varit du hade jag i framtiden spacklat in pluggarna för torkarna så att du får en slät och fin front istället för att ha springorna mellan spoilern och pluggarna.
Hade jag varit du hade jag i framtiden spacklat in pluggarna för torkarna så att du får en slät och fin front istället för att ha springorna mellan spoilern och pluggarna.
BTW. Snygg bil.
Kommer nog bli igenspacklat, men en sak i taget, jag vill testa mig fram först vad som funkar o inte ! Tackar för kommentaren
Nu känner jag att de är dags att uppdatera tråden lite igen då de snart har gått ett halvår sen jag senast gjorde de .
Den 28/8 införskaffade jag en R-vinge med kolfiberinlägg från Realcar. Vingen var för-primad och klar för att skickas på lack den 31/8. Den 3/9 var vingen färdig för hämtning.
Så har nu tagit ytterligare ett steg till "The Ultimate Refinement" . Före- och efterbilder följer nedan.
Före. Den vanliga "850" vingen. Booring as f*ck att se på.
Vingen hämtad efter lack och redo för montering.
Monterad. En grym förbättring, är riktigt nöjd med resultatet.
Vart ett helt nytt stuk. Såå snyggt
Denna bild får avsluta den senastet uppdateringen.