3777
Sök

Film: Bilbyggarfilm?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 september 2009
Karlss0n skrev:
Turbofun skrev:
Karlss0n skrev:
Fanns ju nått på MTV också . Där dom var typ 2 lag som fick 2 identiska bilar och ett tema, Sen var det bara att börja bygga . Var ju någon utav dom asiatiska F&F skådisarna som ledde det om jag inte missminner mig helt .

trick it out  heter det programet smile

Så hette det ja . Faen va bra . Slipper jag ligga sömnlös och tänka på det : )
Sen finns det ju nått i Discovery där dom typ renoverar nån bubbla och nu i nån ny säsong en VW Buss tror jag  . Kommer inte ihåg vad det heter heller . Sen fanns det väl nått som hette A car is born, Där han byggde en kitkar JAguar E-type eller nått . : )

Wheeler Dealers? Är det den du syftar på? Tkr den är rätt värdelös..men går att se på smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

265 Inlägg
21 september 2009
jag behöver också hjälp med ett bil program dom byggde en nissan skyline blandannat
sen kör dom på strippen och då säger dom då THIS CAR IS DRIVEN BY A BANANA och då filmar kamera mannen i bilen och då sitter det en i banan kostym å kör smile
! jag kommer ihåg att det var riktigt bra iaf smile

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
21 september 2009
te_wik skrev:
Karlss0n skrev:
Turbofun skrev:

trick it out  heter det programet smile

Så hette det ja . Faen va bra . Slipper jag ligga sömnlös och tänka på det : )
Sen finns det ju nått i Discovery där dom typ renoverar nån bubbla och nu i nån ny säsong en VW Buss tror jag  . Kommer inte ihåg vad det heter heller . Sen fanns det väl nått som hette A car is born, Där han byggde en kitkar JAguar E-type eller nått . : )

Wheeler Dealers? Är det den du syftar på? Tkr den är rätt värdelös..men går att se på smile

Mvh Tommy

Nope . Inte wheeler dealer jag tänker på . Utan detta var en hel säsong med en och samma bubbla . Den blev iaf typ blå med 17" på sen .

___
\__
___o__|

Sök