3198
Sök

Hur ser din beställning ut på Donkan?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
28 september 2009
Nä fyfan. Donken är absolut sista alternativet!
Det går bra att ta det lugnt eller vänta på folk på parkeringen, för alla vet vart det ligger tongue

Men ska man äta finns det bara ett ställe i Härnösand.

MINI KROGEN big_smile

Besöker ni Hsand någongång så MÅSTE ni besöka det. Sjukt bra

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

23 Inlägg
28 september 2009
Efter att McDonalds gav mig en matförgiftning så jag till slut spydde blod blir mina beställningar nuförtiden ganska minimala.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
28 september 2009
Äter där lite då och då, är inte så illa ändå enligt mig.
Käka på burger king för ett tag sen (som inte finns i stan) som alla polare tyckte att vi var tvungna att äta på när vi var i Linköping för det ska vara så jäkla gott, men smaka ingenting och dyrt var det med, riktigt skitställe! sveriges godaste hamburgare my ass!

Brukar iaf bli: stora menyn med big och cheese, + meny, fanta utan is och en garlic dip.

- Time Attack -

Roos
28 september 2009
QP Cheese och ni som säger något annat har fel på smaklökarna. big_smile

1 814 Inlägg
28 september 2009
Nuförtiden har Mc Donalds ingenting gott längre, Big Tasty var god och nu är den borta.

Blir hellre Burger King, men helst äter jag på ett finare ställe eller ett gatukök smile

Xenoholic
2 559 Inlägg
29 september 2009
Ni som säger att "Donken" är det bästa som finns har inte käkat hamburgare på Meca Raceway i Malmö. tongue
Men Big tasty var väl rätt ok om man ska välja nåt som "Donken" haft. neutral
Senast redigerat av Aerocombi (29 september 2009)

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

562 Inlägg
29 september 2009
Big Mac co, cola, eventuellt plusmeny ! smile

9-5 Aero Sedan -05

Livsnjutare
155 Inlägg
29 september 2009
Dallasburgare big_smile finns inget godare! Ni som inte har ätit de borde prova smile

Men om jag ska ha nåt på donkan så blir det McFeast + meny, sötsur sås & en fanta till de tongue

158 Inlägg
29 september 2009
Jag blev faktiskt ledsen när dom tog bort MFF Meal.. FYFasen vad gott ! big_smile

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

956 Inlägg
29 september 2009
Maxmål och Originalmål.

I Am King
14 Inlägg
29 september 2009
Mc chicken plus meny, en cheese burgare och sötsur sås^^ Så sketet gott:D

9 Inlägg
29 september 2009
Martin 9-3 skrev:
Dålig mat, snuskiga ställen och 90% av personalen är snorungar som inte kunnat fått något bättre jobb.

Såja, de som inte jobbar på Teleperformance i Söderhamn måste ju också ha ett jobb.. inte så mycket att välja på direkt wink

I övrigt håller jag med dig, det finns betydligt bättre alternativ att lägga pengarna på

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 september 2009
Big Tasty med plusmeny och cola.

Sen 1minuts diskussion att de vet hur man gör den och att det bara är att de kastar ihop den.

Ytterligare 1minut att välja vilken skosula man ska ta då jag förmodligen är ruskigt hungrig, då jag annars hade orkat åka till mAx. smile

DFFL
9 020 Inlägg
29 september 2009
Salamander skrev:
Martin 9-3 skrev:
Dålig mat, snuskiga ställen och 90% av personalen är snorungar som inte kunnat fått något bättre jobb.

Såja, de som inte jobbar på Teleperformance i Söderhamn måste ju också ha ett jobb.. inte så mycket att välja på direkt wink

I övrigt håller jag med dig, det finns betydligt bättre alternativ att lägga pengarna på

Isch, hellre sälja hemodlade jordgubbsbananer i plast än glida runt på ett flottigt McDonalds-golv...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 182 Inlägg
29 september 2009
Äter aldrig på Macdonalds, blir Max eller Tobbas Gatukök, goaste räksalladen har Tobbas utan tvekan

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

214 Inlägg
29 september 2009
Brukar äta på Max i första hand men när det är McD så blir det alltid Big Mac C:o, + meny samt Bearnaise dip och en extra mellan choklad milkshake.
Jä**a TS, nu blev jag hungrig! Hoppas du kan leva med det på ditt samvete!wink

414 Inlägg
29 september 2009
Big Mac med Plus meny samt cola utan IS

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t

Sök