det jag undrar i stortsett är: fäster byggskumm på plåt så bra så att det bara är till att spruta å slipa till önskat form? desamma med sidokjolarna som är gjort av plast...
det jag undrar i stortsett är: fäster byggskumm på plåt så bra så att det bara är till att spruta å slipa till önskat form? desamma med sidokjolarna som är gjort av plast...
varför kan du inte bygga vidare på din orginal front? det måste vara tusen gånger lättare
varför kan du inte bygga vidare på din orginal front? det måste vara tusen gånger lättare
de e ju det jag SKA göra.. men tänkte sammanfoga sidokjolarnaså som dom gjort på bilden jag länkade till längst upp.. min fråga är ju är det bara att spruta på plast och metall sitter det fast? även om man sprutar underifrån vilket jag ska göra på mina kjolar då jag vill ha dom lägre ner...?????
och du slipar rent plåten från färg där du ska fästa den med kjolarna, så kommer det sitta bra om du spacklar med glasfiberspackel. Inte plastic paddings glasfiberspackel, utan det du blandar med pulver och polyester.