3074
Sök

Bilspel

Blöjjis
17 Inlägg
29 oktober 2009
Trådstartare
Halloj Garaget,

jag vet att det finns över 1000 trådar om detta, men det finns ingen som är riktigt "up-to-date".

Men jag respekterar och förstår om admins väljer att ta bort tråden iallafall.

Så till frågan:

Vad gäller för bilspel?

Jag är ute efter något i stil där du kan trimma fordonen, mer djupgående. Inte som i Need For Speed spelen där du väljer ett paket t.ex. utan det ska vara med specifikt. Har ni några tips?

MVH
Liam

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
29 oktober 2009
l14m skrev:
Halloj Garaget,

jag vet att det finns över 1000 trådar om detta, men det finns ingen som är riktigt "up-to-date".

Så till frågan:

Vad gäller för bilspel?

Jag är ute efter något i stil där du kan trimma fordonen, mer djupgående. Inte som i Need For Speed spelen där du väljer ett paket t.ex. utan det ska vara med specifikt. Har ni några tips?

MVH
Liam

Till Konsoll eller PC?

DFFL
9 020 Inlägg
29 oktober 2009
Rspeter skrev:
l14m skrev:
Halloj Garaget,

Så till frågan:

Vad gäller för bilspel?

MVH
Liam

Till Konsoll eller PC?

Konsoll
http://www.norrahammarsbruk.se/images/Konsoll%20lovet.jpg

Konsol
http://www.viralblog.com/wp-content/uploads/2007/10/sony_playstation_3.jpg

Spelar du PS3 så är det bara att göra som alla andra, vänta på GT5. smile
Senast redigerat av FireTraXX (29 oktober 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 014 Inlägg
29 oktober 2009
Dåligt rubrikval, läs på reglerna om rubriksanvisningar innan du starta en ny tråd nästa gång.

Tråd låst.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök