PeppeVectra skrev:
tycker som någon nämnde ovan att corradon är är ett mycke bättre lämpat val än både nissan ford och mitzan.
Dessutom snabbare orginal om inget annat och bättre vägegenskaper på ett par ny mekonomen dämpare och fjädrar.
finns med många motorval för den kräsne, själv föredrar jag ju g60 (kompressormatad) men då är man nog en 5-10tusen till högre i pris, men helt klart värt de. VR6 för den som gillar bröl tex.
Lite halvavdankade gargehörns varianter går ju att hitta med lite tur.
Ofantligt mycke lättare att bygga vidare på och laga själv.
Mycke bra och lärorikt forum med mycke bra å veta folk på
www.gtiklubben.nuHittar man inte de motorvalet man ville ha från början till vettig peng passar alla deras motorer näst intill rakt av.
Calibran går ju att hitta turbo variant för 20tusen men då är där lite arbete innan den är körklar, Fråga Rawad, han vet vad de innebär och hur de blir. (han vet även hur lång tid de tar att köra från kristianstad till stockholm)
Mycke bra att veta folk på
www.opelsportclub.se angående opel.
Astra gsi är ju en sportbil med charm och härliga former och behöver inte alls vara dyr.
En vectra funkar också som sportbil och rymmer dessutom mer än en och en halv person.
Hundai FX är inte mycke att hänga i björken dock, är rätt mycke problem med dom både maskinellt och elektriskt, och är mest en snik sportbil i mina ögon, sportig på utsidan men volvo 360 på insidan.