3331
Sök

Bästa Skräckfilmen EVER?

1 062 Inlägg
15 november 2009
Såg shutter igår å den va ju inte läskig tongue kom igen nu å säg ngn redigt läskig film så man hoppar till i soffan ^^ big_smile

Team Björkeryd

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
15 november 2009
Är inte så mycket för skräck filmer, men det finns inget bättre än zombie rullar!

63 Inlägg
15 november 2009
Såg paranormal activity i fredas på premiären, lite annorlunda men gav helt klart obehag när man låg där i sängen på kvällen och skulle sova.

En annan film jag tycker är helt okej är " The uninvited", vanliga skräckisar brukar man kunna lista ut hur den slutar redan i början men inte den här inte.

Sleeper
3 084 Inlägg
16 november 2009
BESHAN skrev:
Är inte så mycket för skräck filmer, men det finns inget bättre än zombie rullar!

Zombie splatter is teh shite!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 november 2009
easy skrev:
Såg paranormal activity i fredas på premiären, lite annorlunda men gav helt klart obehag när man låg där i sängen på kvällen och skulle sova.

Nja, tyckte den helt klart var överskattad. Fast det kan ju kanske bero på att jag aldrig någonsin skulle kunna tro på något "övernaturligt" i den bemärkelsen. Jag sov lika bra som alltid efter att ha sett den filmen. Satt mest och väntade på att något coolt skulle hända... vilket aldrig hände. Flickvännen tyckte dock att den var läskig som fan och kunde knappt sova på hela natten efter. Men hon tror ju å andra sidan på spöken och shit.

Visst... det finns bra spökfilmer också. Det här var inte en av dom. Man kan ju snacka om att filmen var överhypad i alla trailers och sådär i alla fall...

Sök