Laddlampan lyser men slocknar nästan över 2000rpm, öppnade generatorn och kolena såg bra ut, nån som har ideèr..? finns det nån separat laddregulator på dom..?
gå in på www.evoclub.se och klicka på forumet och ställ din fråga där oxå, så kanske du får ett svar. jag tycker att det låter som om din laddningsregulator inte är som den ska, skulle tro att det blir ett generatorbyte för din del.
Nej på tomgången lyser den för fullt o sen slocknar den mer ju mer du gasar, men ändå inte helt, märkte att + kabelskon var av och att den suttit löst ett tag så det har nog orsakat felet...
Det var ju så typiskt för jag var upp till Hudik i fredags och skulle byta bil och det hände just precis då under provkörning....
Nej på tomgången lyser den för fullt o sen slocknar den mer ju mer du gasar, men ändå inte helt, märkte att + kabelskon var av och att den suttit löst ett tag så det har nog orsakat felet...
Det var ju så typiskt för jag var upp till Hudik i fredags och skulle byta bil och det hände just precis då under provkörning....
den laddar inget på tomgång? vad har du i varv på tomgång, se över spjäll och tomgångsmotorn. hade nämligen en bil inne för samma problem med att det inte laddar ngt om man inte gasar upp den...