Tja. Tänkte kanske lägga upp en liten tråd om min nya bil. Köpte mig en Toyota Supra twin turbo i helgen. Högerstyrd såklart.
Detta var redan gjort: Blitz front borttagen hastighetsspärr eurospec huv lackade paneler innuti 18" volk racing fälgar annat avgas från katt okända sidokjolar
Är arbetslös för tillfället så det kanske inte blir något gjort alls, men vi får se. Tänkte iaf byta skärmblinkers, fälgar, sänka, lacka om en sidokjol, lacka om panelerna innuti, ic i fronten, göra stor service. Tanken är att bygga om till en full BPU senare, men har bara hunnit köra två dagar med högerstyrt (aldrig kört det innan) och för att vara så ovan som jag är så räcker effekten. Så bpu ombyggnaden blir nog när jag vant mig....eller tidigare beror på pengarna.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
sjuk fin! du kan inte lägga upp några bilder hur den ser ut inne i bilen såg att det var lite lackat i bilen, är själv sugen och läcka lite med så man är ju nyfiken hur det ser ut
Ska se om jag har något kort på instrumentpanelen! Fälgarna satt på när jag köpte den, men de ska säljas! Så det är bara att skicka pm om någon är intresserad.
Är nöjd med bilen än så länge, man får ju ha i bakhuvet att bilen är 15år!
Jaha här händer det inte mkt! Har iaf börjat lite. Sänkningen är beställd men blev såklart försenad. Kanske kan få den i mellandagarna! Har tagit bort ena sidokjolen för lack och ena lyset pga att det var kondens.
Började skruva ur panelerna runt instrumenten igår för att slipa och lacka om. Va helt kass lack innan.
Provade med ask-koppen först: Kortet är taget med min mobil, blev mer fokus på fälgen än locket. Är mkt blankare och finare i verkligheten..va svårt att få till med mobilen
Håller på att slipa översta panelen:
Den personen som lackade panelerna förut måste ha använt sprutspackel eller nåt, verkar så iaf. Som fortfarande va mjukt..skumt som fan. Drygt som fan att slipa ner va de iaf. Har bara slipat med 80 papper på bilden. Slipade ask-koppen med upp till 800. Ska nog göra resten med 1000.
Har föresten jobb nu så nu kanske man kan fixa lite med bilen iaf! Ska på intervju på ännu ett jobb imorgon