3195
Sök

Tv-spel i bilen :D

77 Inlägg
19 december 2009
Trådstartare
Är bara lite nyfiken på om det är fler än jag som är barnsligt förtjust att ha tv-spel inkopplat i bilen?

Och om så fallet är, om de finns bilder att se det på smile

Har själv haft både nintendo 8-bitars och ett PSone inkopplat vid tider av avkoppling i bilen big_smile

Dunka plåt och leva jävel :D

297 Inlägg
19 december 2009
8 bit i en bil? big_smile nördigt, på ett riktigt manligt sätt big_smile

77 Inlägg
19 december 2009
Trådstartare
Såg att nån hade satt in dvd för länge sedan, och i dagens läge är det ganska vanligt att få tag i bilstereor med AV ingångar och skärm, så då kunde jag inte hålla mig wink.

Har ett litet särskilt batteri som ger ström till enheten och skärmen får ström av bilstereon, detta är sjukt, men fantastiskt roligt big_smile

9 108 Inlägg
22 december 2009
Hade flera polare som satte i 8-bit i bilen för ett par år sedan (05-06 någonting) och det var jäkligt poppis på utställningar smile Själv nöjde jag mig med PS2 men tyckte det vore fränare med dator och Quake 3 eller CS online så jag körde på det istället..

Känns lite onödigt och inget man använder ofta precis roll Bättre med fotoram som jag har nu som det rullar musikvideos i..

77 Inlägg
22 december 2009
Trådstartare
Jo alltså det är ju väldigt nördigt men kan inte låta bli tongue, jag har även laptop med laddning via cigguttaget.

Det är så kul och fantisera big_smile

Sök