Tjena. En kort tråd om hur man bygger en bar utav en Lotus Esprit, en sån man kan känna att man behöver för att sitta och diskutera bilar och annat i vintermörkret.
Kapa av valfi del av en lotus esprit S2....
Rensa av delen från allt som du känner inte behövs.
Låna logen i sambons stall för att bygga ett passande ramverk.
Ta din del utav Lotusen och passa in den gentemot ramverket du så smidigt bygg...
Släng på lite skivor och annat för att få fram paneler samt monter yta, ifall så önskvärt
När du känner dig nöjd med samtliga paneler, slipa, spackla och måla dessa i önskvärd färg....
Efter målning och montering utav kaross-del, skär ut "serverings yta" utav plexi skivor för montering ovanpå bar disken.
Efter detta så monterar du ned ditt bygge, fraktar hem det till lägenheten och påbörjar montering samt installation utav el-komponenterna.
Så här ser det ut i dagsläget... kommer stolar, hyllor, tv och lite annat smått och gott.... Titta gärna in framöver och se hur de blir.
Senast redigerat av Petrol_Junkie (25 december 2009)
Jag jobbar på en skrot som får en lite mer speciella bilar.... tex så har jag satt tigersågen i en porsche 997 gtrs.... just denna karossen skulle pressas... så jag passade på att köpa en bit av den:)