3906
Sök

Kan man forma en baslåda hur som helst?

9 117 Inlägg
2 januari 2010
Trådstartare
Det är för stort med 12", får inte plats med det i hålet. Hade mera tänkt mig den här i så fall!
Slutsteg det har jag med kraft så det räcker och blir över.
http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … =HC-W6025*
Senast redigerat av Putteliten (2 januari 2010)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
2 januari 2010
Vad har skidluckan för mått? Kanske skulle kunna funka att stoppa i nån av Kickers fyrkantiga basar där. smile Sen så om du nu ska göra så som du tänkt med en bas i skidluckan och en bakåt så bör du nog göra separata lådor åt dom (en skiljevägg i lådan tex) så att du kan fasa dom rätt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

9 117 Inlägg
4 693 Inlägg
2 januari 2010
Putteliten skrev:
Kicker vore ju lite häftigt faktiskt, men det är Stylingbutikens prylar som gäller.

Har du någon typ av förkärlek till Stylingbutiken? smile

Booyakasha!

9 117 Inlägg
2 januari 2010
Trådstartare
Softis skrev:
Putteliten skrev:
Kicker vore ju lite häftigt faktiskt, men det är Stylingbutikens prylar som gäller.

Det kan man ju säga wink

2 914 Inlägg
3 januari 2010
Putteliten skrev:
Softis skrev:
Putteliten skrev:

Det kan man ju säga wink

om det finns bättre saker på andra håll. varför inte köpa det då? ärs det är du som ska betala och lyssna på skiten.
skulle isf säga. kolla på pioneer (mina erfarenheter är då bara bra från pioneer. resterande säger jag inte att är dåliga. men kolla iaf in pioneer).
Senast redigerat av kalle_kalle (3 januari 2010)

9 117 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
Putteliten skrev:
Softis skrev:

Det kan man ju säga wink

om det finns bättre saker på andra håll. varför inte köpa det då? ärs det är du som ska betala och lyssna på skiten.
skulle isf säga. kolla på pioneer (mina erfarenheter är då bara bra från pioneer. resterande säger jag inte att är dåliga. men kolla iaf in pioneer).

Ja du alla har ju sin smak, du gillar pioneer och jag kör med stylingbutiken. Kan ju bara berätta att man får mycket ljud för lite pengar där. Har haft och provlyssnat på många olika märken av basar, kan ju bara berätta att man betalar ett jävla överpris för det mesta.
Senast redigerat av Putteliten (3 januari 2010)

682 Inlägg
3 januari 2010
för att lämna det ni pratar om och ställa en fråga på rubriken, kan man forma den hur som helst?

hur mycket spelar formen för roll om man vill ha ljud? är det bara volymen som skall vara ok för att basen /arna skall spela bra?

kan man låt säga i prinsip ha en sfärisk "låda" med en "platt del" för att fästa basen och ändå spela bra?

Sök