Häromdagen så skulle jag åka och hämta en kompis med min golf, när jag åkte i ett gupp i vägen så la helt plötsligt lysena av och fläkten samt vindrute torkare. vet inte vad mer som inte fungerar. i ren frustration så "bondkopplade" jag halvljuset så det gick på batteriet så jag kunde fortsätta åka, dock utan fläkt, vilket inte är trevligt under denna kyla. och senare så märkte jag att när jag "juckade" på nyckeln i tändningslåset så kunde helt plötsligt fläkten starta. samt "lys-knappen" lös. ( den man sätter på och av halvljuset) någon som vet lite ingående vad det är för sak som är trasig eller har samma problem?
Vore hemskt tacksam för svar snart. MÅSTE BESIKTA SNART!
Har numera bytt kontakt till en som jag själv fick skruva bort från en bil på bjurhs bilskrot.. nu fungerar allt utom halvljuset vad är det för fel? fundrar på om kanske ljus-spaken har gått sönder när jag åkte.. för att jag fick hålla in den så länge.. för man måste verkligen ta i om man ska få i helljuset.. eller om något relä har brunnit? när vi "bondkopplade".. har dock inte hittat vilket relä det är.. eller vilket nummer det är..