3946
Sök

Mitt nedladdningsprogram funkar inte, hjälp!

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
Jag hade först frostwire.. Jag kommer inte in någonstans på programet. Avinstallerade det och installerade ett annat nästan likadant (Limewire). Och nu funkar inte det heller. Börjar misstänka att det är någon brandvägg eller något annat som slår till och avslutar programet på en gång det öppnas.

Tips??

Mvh

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
26 januari 2010
trodde inte folk använde limewere ;P om du har vista kan du låta programmet gå igenom brandväggen lr va fan de heter = ) tips använd inte limewere hur mkt virus som helst = )

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
ralle_boyen skrev:
trodde inte folk använde limewere ;P om du har vista kan du låta programmet gå igenom brandväggen lr va fan de heter = ) tips använd inte limewere hur mkt virus som helst = )

Har XP.
Säg bara vad fan jag kan ladda hem för program så gör jag det.. Och hoppas att det funkar, sen återkommer jag

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

DFFL
9 020 Inlägg
27 januari 2010
µTorrent och en bra tracker.

Limewire och sånt trams går ju inte att använda.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 januari 2010
Bara jag som saknar Napster? smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

DFFL
9 020 Inlägg
27 januari 2010
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Det är väl isåfall du tillsammans med de som saknar iTunes. tongue

Napster finns fortfarande, men är en betaltjänst.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
27 januari 2010
FireTraXX skrev:

Yes. µTorrent är helt jävla awsome. Utan tvekan den bästa torrent-trackern, om jag får säga det själv. Skippa gärna Bitcomet, Bitlord och sådana "reklam"-trackers. Sen är det bara att köra.

1 874 Inlägg
27 januari 2010
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Yeah, troligtvis. Det var bra på sin tid. Men idag tror jag inte det skulle hålla måttet.

463 Inlägg
27 januari 2010
Hexenhammer skrev:
FireTraXX skrev:

Yes. µTorrent är helt jävla awsome. Utan tvekan den bästa torrent-trackern, om jag får säga det själv. Skippa gärna Bitcomet, Bitlord och sådana "reklam"-trackers. Sen är det bara att köra.

µTorrent är en torrentklient. En tracker är t.ex. piratebay, swebits eller liknande.

Men jag håller med om att man ska hålla sig undan vissa torrentklienter. På Windows anser jag att µTorrent är den bästa med tanke på minnesanvändning och funktioner för automatisk nedladdning via RSS mm.

Yrkeschaufför
165 Inlägg
27 januari 2010
Limewire är svinbra till enstaka låtar tycker jag! Annars använd utorrent till filmer och sånt

1 874 Inlägg
27 januari 2010
danne9108 skrev:
Limewire är svinbra till enstaka låtar tycker jag! Annars använd utorrent till filmer och sånt

Går att ställa in vilka filer du vill tanka hem, även när du tankar Torrents.

1 874 Inlägg
27 januari 2010
habomaster skrev:
Hexenhammer skrev:
FireTraXX skrev:

µTorrent är en torrentklient. En tracker är t.ex. piratebay, swebits eller liknande.

Men jag håller med om att man ska hålla sig undan vissa torrentklienter. På Windows anser jag att µTorrent är den bästa med tanke på minnesanvändning och funktioner för automatisk nedladdning via RSS mm.

Hm, ja... sa jag att µTorrent var något annat, eller missförstod jag ditt inlägg precis?

Varför hålla sig undan torrentklienter? Om du menar p.g.a IPRED så finns ju alltid iPredator. Kostar förvisso några kronor. Men då får du ett tilldelat IP så det inte finns någon chans att bli spårad.

Nu kanske folk tycker att jag gått över gränsen, då jag antar att man inte får snacka "pirat-grejer" i detta forum. Men jag tycker inte att jag gör det. big_smile

89 Inlägg
27 januari 2010
Om det är låtar man är efter så dra hem spotify och rippa där ifrån. Funkar bra.

304 Inlägg
27 januari 2010
Hexenhammer skrev:
habomaster skrev:
Hexenhammer skrev:

Hm, ja... sa jag att µTorrent var något annat, eller missförstod jag ditt inlägg precis?

Varför hålla sig undan torrentklienter? Om du menar p.g.a IPRED så finns ju alltid iPredator. Kostar förvisso några kronor. Men då får du ett tilldelat IP så det inte finns någon chans att bli spårad.

Nu kanske folk tycker att jag gått över gränsen, då jag antar att man inte får snacka "pirat-grejer" i detta forum. Men jag tycker inte att jag gör det. big_smile

Ja.. Du sa att uTorrent var en tracker.

1 874 Inlägg
28 januari 2010
Sorry för min miss! You know what I mean! big_smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
28 januari 2010
Uchiha skrev:
Om det är låtar man är efter så dra hem spotify och rippa där ifrån. Funkar bra.

Nu börjar tråden handla om olagligheter...  låser här

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök