3619
Sök

Är det några som är sugna att hyra en lokal ihop i Tidan?

351 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Hej
Nu har jag tröttnat på att söka efter garage i Tidan,för det finns det inte inte än iallafall.Så nu börja jag få nojja för att jag vill göra klar bilen,jävla jobbigt att bara se en snöhög stående på parkeringen.Så är de några som bor runt Tidan som har samma problem som jag,så kunde vi kanske slå sig ihop och kolla efter en lämplig lokal till våra bilar att hyra.

Är de bara jag som bor här,eller är de fler som har samma problem????

Dansken

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 februari 2010
Jag är med på jakt, till 850in men hellre i skövde än i tidan.

Letar som fan men hittar inget:/

Mvh

351 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
haha då vet du mitt problem=),jasså inne in the big city.Då kan de bli lite problem för mig då jag måste ta bussen.Okej de beror väl vart lokalen ligger dock?,och va hyran ligger på då.Jasså du ska hålla på att renovera din också?.
Men känner du några som kan också va sugna på att hyra ihop?,ja känner inte till skövdes industri områden så väl när de gäller lokaler?

Dansken

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 februari 2010
Jensen80 skrev:
haha då vet du mitt problem=),jasså inne in the big city.Då kan de bli lite problem för mig då jag måste ta bussen.Okej de beror väl vart lokalen ligger dock?,och va hyran ligger på då.Jasså du ska hålla på att renovera din också?.
Men känner du några som kan också va sugna på att hyra ihop?,ja känner inte till skövdes industri områden så väl när de gäller lokaler?

Jepp i smeten helst, slipper man åka så långt. Jo behöver renovera lite motor och så, den klarade inte riktigt vintern. Jag känner ju knappt en kotte i den här stan, men försöker hitta några med gemensamt intresse. Vet du om några företag som kanske har lokaler till övers?

351 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
jasså bor du inne i gröten du=),samma här ett jävla snöande och nu vill man pilla med bilen lite=)jadå bör man ha en lokal om du ska skruva motor haha.Nja ja känner tyvärr inga,och inte ens här i Tidan vet ja ingen som vill va med att hyra:P.

Dansken

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 februari 2010
Jensen80 skrev:
jasså bor du inne i gröten du=),samma här ett jävla snöande och nu vill man pilla med bilen lite=)jadå bör man ha en lokal om du ska skruva motor haha.Nja ja känner tyvärr inga,och inte ens här i Tidan vet ja ingen som vill va med att hyra:P.

Ajjemän, Hatar den här skitsnön, vill ha vår och puttsade bilar istället. Ska höra mig för lite nu i veckan så får jag se om jag kan hitta nått, Vad har du för budget och vad för typ av lokal/garage hade du tänkt dig?

351 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Då tänker vi likadant vad vi vill göra på våra bilar=).Jadu tänkt runt 300 400kr för kall utrymme med typ en lampa som man få på köpet hehe.Bara de går att röra sig runt om bilen så är jag nöjd=).Men är man fler så kan de bli en saftig summa för att hyra en gemensam lokal,kanske man kan inviga lokalen med kaffebryggare o en skön soffa så man kan ta en paus o beskåda sin skönhet=)

Dansken

351 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Men är de ingen som är sugen på lokal att hyra till sin bil runt Tidan.Eller är jag helt själv om den tanken,börja tröttna på att sitta och vänta på mildväder för att pyssla med bilen.

Dansken

1 265 Inlägg
9 februari 2010
testa blocket.se  där söker folk garagekompisar

351 Inlägg
14 februari 2010
Trådstartare
jasså vart då på blocket,vad söker jag på då?

Dansken

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
14 februari 2010
vet inga lokaler heller i tidan*bor själv i tidan*

1 265 Inlägg
14 februari 2010
Jensen80 skrev:
jasså vart då på blocket,vad söker jag på då?

i menyn där man väljer bil, bildelar osv
tar du lokaler och fastigheter.

sen kan du välja önskas hyra,uthyres osv

351 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
Okej tack de ska ja titta på,jasså en ttill som bor i Tidan.Men ja tänkte på Odal där borta,måste väl finnas något där kanske?.Eller en äldre skitig ladugård som kan hyra billigt för ja är desperat!!!!!!!!

Dansken

Sök