Va ute och fottade lite i mörkret och bilderna blev sådär. Håll till godo men inga bilder på fläktarna då dom inte är kopplade ännu. ska försöka hinna koppla dom i morgon
Natt bild :o)
Vänster sida.
Höger sida.
Återstår lite små fix och lite mer labbande. Men det låter RIKTIGT BRA nu, vilken skilnad på framsystem mot gammla MDS prylarna!!!
----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)
Ser ju riktigt bra ut Blir nog till att lägga några timmar på lite ljudinstallation i vinter
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Tack så mycket allihoppa. Ska försöka få till lite belysning framöver, blir lite väl svart annars. Sen finns fundering på att byta basarna mot nått med lite mer SQ stuk. Men det spelar riktigt bra men man vill alltid ha mer
Helt galet, jag tyckte att det du hade innan var cleant och snyggt men nu blev man ju rätt mållös... Men som sagt tidigare i tråden så har du nu satt lite andra tankar i huvudet...... Skulle bara uppgradera ljudet lite men nu kliar dt om möjligt ännu mer i fingrarna att komma igång. Tack för inspiration.. Keep it up.
Faktiskt lite tveksam till om jag gillar den nya stilen, lite väl "hård och kal", det förra var mysigare. Men helt klart är båda grymt snygga byggen. Det senare bättre än det förra, oavsett vad man tycker om stilen
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Faktiskt lite tveksam till om jag gillar den nya stilen, lite väl "hård och kal", det förra var mysigare. Men helt klart är båda grymt snygga byggen. Det senare bättre än det förra, oavsett vad man tycker om stilen
Faktiskt så håller jag till viss del med, Tyckte oxå att det blev lite sterilt. Ska in en del blått ljus är det tänkt(när det blir lite varmare) så får vi se hur det känns. Men va fan det blir nog snart dags för 3.0 Planen är ju att byta basarna och då lär inte lådan passa så vi får se
Undrar om man skulle ha lådan i annan färg??? nån som har nått förslag???
Senast redigerat av 9-3 aero (18 januari 2010)