Rille0 skrev:
LocKtar skrev:
Rille0 skrev:
Bulllllshit, har sett org maskiner där vevlagrena har varit lövtunna o legat dubbla, och det är inte att folk trimmar på "fel sätt" kolla en gammal volvo eller saab turbo, dom har folk pystrimmat och våldtagit i alla evigheter och inte skickar dom vevlager hit och dit. felkonstruerad motor inte fel på ägarna skulle jag vilja säga.
"Bullllshit" Får jag köpa loss dej eller?
du har "sett"? har du ens ägt en s13 själv? den du såg kan ha vart misshandlat som F*N innan din kompis kompis som du sett har hört att det va lövtunna lager på.
Fråga mej om jag är nöjd med min s13, fråga mej om jag haft stora problem med den. snälla, en gång bara.
Där ja jobbar har vi haft Nissan aukt. och har fått in en del ving och dumpventilsbeprydda s13's med lagerknack, att motorerna har problem med detta går inte o förneka, oavsett hur mkt man älskar bilarna, menar jag förnekar inte att Saab har svaga växellådor trots att varken jag eller nån av mina bekanta har lyckats rasa nån låda.
Kan tyvärr inte hålla med dig. Jag känner många som aldrig haft problem med lagerknack, folk som använder sunt förnuft.
RB25DET, probably the best motorsound in the world!