3314
Sök

Hur är kvaliten på US Blasters? www.fetbas.com

196 Inlägg
17 juni 2005
Trådstartare
Undrar om det är prisvärda saker? Är det bättre äm mds?

mvh Christian

Permanent Solutions to Common Problems!
http://www.hitman.us/main.html

859 Inlägg
17 juni 2005
Jämförbara med MDS tycker jag. Skulle tittat på något annat märke faktiskt.

MVH Theo

41 Inlägg
21 juni 2005
joo de lite jämförbart me mds.. men jag tycket faktiskt att min låter riktigt bra.. men de e väl kanske en smak sak lite också.

Golf mk3 LOUD
515 Inlägg
21 juni 2005
Jag sitter här med 2st US Blaster 12" basar. Men inte testat dom än.
Bara hört att dom ger upp rätt snabbt om man har effekt big_smile

Projekt Golf mk3 goes LOUD !
Mekonomen, DD-Audio, LW-Audio
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=298173

trucken
563 Inlägg
21 juni 2005
håler nog me typ som mds

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

7 Inlägg
22 juni 2005
Det känns som att US Blaster håller högre kvalittet än t.ex. MDS och andra lågbudget-märken. Mer "tyngd" i grejerna om ni fattar vad jag menar ;-)..
Har flera prylar från US Blaster (www.fetbas.com) och de har varit kanonbra!

209 Inlägg
26 juni 2005
rätta mej om jag har fel, men US blaster är väl precis samma element som MDS, bara annan färg, och annat namn i stort sett.
snackade med en återförsäljare av US blaster, som påstod det, och på han lät det som att han tyckte MDS var bra... doh!

20 Inlägg
26 juni 2005
Har två US Blaster Rock Series 4ch till mitt system ett till basen (kicker S12L54) och ett till framsystem och 6*9 (impact 5,25" och ns30 fram och alpine 6*9) stegen driver basen riktigt bra men orkar inte riktigt med de andra. Har provat MDS steg i samma prisklass (1500:-) och dom funkar inte alls lika bra. Har dock inte provar högtalare från US blaster.

------saab-----

7 Inlägg
12 augusti 2005
Jag har ett 4ch steg från us blaster på 4*150 w. En 12" bas från samma på 400 w. o 2 mds gp1 6*9. med en kenwood huvudenhet.. en polare köpte liknande grejer från mds fast med 2 steg till ungefär samma storlek på bas + 6*9.. och skillnaden på ljud är enorm.. mitt system låter riktigt mkt bättre än polarens..
Adde

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
17 augusti 2005
tycker bara en sak, lägg på ett par hundra lappar å stig ur budget träsket (som jag själv sitter fast i vad det gäller allt utom skrikarna fram =/ det blir bättre ljud å bättre hållbarhet...

Sök