3446
Sök

Inför: Superior Syd - Japan bilträff - Växjö 15/5 efter EDPS EMMABODA

205 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
http://www.djfoto.se/bilder/superior/meet800.jpg

Syftet med träffen är att vi med hjärta för Japanska sportbilar i Södra Sverige får någonstans att träffas efter Emmaboda under ordnade former. På plats kommer även ett gäng Superior Imports bilar finnas samt att säljchef Micke_J finns för att svara på eventuella frågor om ni är nyfikna på import eller tuning!

Vi kommer hålla en utställning “for the glory” där varje vinnaren i varje klass får ta med sig äran och proffessionellt taget foto i Superior-bloggen efteråt. Klasserna vi håller en bedömning i är följande:

-Superior choice by brand (Mazda, Toyota, Nissan, Subaru, Honda och Mitsubishi).

-Best of category (Drift, Race, Street och VIP).

Även en Superior Top 5 kommer väljas ut där de på pallplats får varsin T-shirt, Superior Overall choice vinner ett presentkort på 1500:- att utnyttja i tjänster hos Superior Imports AB.

Återigen, vi anordner detta framförallt i mån av entusiaster för att träffas och visa att de största bilentusiasterna äger Japanskt!

MVH/ Superior Syd
Senast redigerat av goffemannen (13 maj 2010)

6 Inlägg
12 maj 2010
Jag kommer tongue

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
12 maj 2010
kommer!

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

<3 Japs
680 Inlägg
12 maj 2010
AMÄH! Så ska man inte till Emmaboda detta året, e ju f*sen att man inte är hemma då. Växjö är ju runt hörnet tongue

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

205 Inlägg
13 maj 2010
Trådstartare
gutt att ni kommer. Hoppas ni kan få med er några fler också.

9 Inlägg
14 maj 2010
så klart jag kmr big_smile

192 Inlägg
14 maj 2010
Jag kommer med min Soarer... :-)

205 Inlägg
15 maj 2010
Trådstartare
hoppas det kommer många fina bilar ikväll. Precis hemkommen från EDPS Emmaboda nu. Vädret ser väldigt lovande och prognosen visar uppehåll hela kvällen.

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök