Precis som rubriken lyder så är detta några bilder från min photoshoot med en Seat Leon Cupra.
ägare: mYGeL Bil: stilren och mycket hög finish och handarbete. Då menar jag också MYCKET hög kvalitet. Inte många som bygger så fina bilar. Se o lär ni andra!
Nu är jag amatör på hur kamror fungerar men håller på att bli tvingad att lära mig detta för ett jobb, och det känns för mig som att isot är lite stort på dina bilder. Den mörka är svår och där kan man väl acceptera ett högre iso, men den första är väl grynig eller? Kollade den i PS, tänkte jag skulle sett vad isot var, men det hade du tagit bort I vilket fall så sprack den rätt bra redan i 100 % zoom. Är det pågrund av att bilden inte blev så bra eller är det effekterna du lagt på? Skulle vara kul att veta.
Gillar bilderna, är en grymt häftig bil och jag gillar känslan i första bilen, men den känns lite gul för mig? Jag skulle vilja att lacken var vitare på bilen.
Emil: att den är gul tillhör ju, men det kan se olika mycket ut beroende på skärmar. Du får helt enkelt tänka dig en unns orange om vi säger så Ang brusigheten så tror jag att jag hade testat 1600 och glömmt den där. =P dessutom är det endast en exponering, därav är svarta delarna för mörka. Jag missar alltid att man faktiskt kan använda 2 exponeringar hehe
jo jag vet ang. antalet pix. Jag somnade 4 gånger igår framför skärmen, så jag beslöt mig för att avbryta och lägga mig =P man har inte alltid så mycket ork och tid över som småbarnsfar! hehe
förhoppningsvis ikväll. Dock blir det dom 3 andra som mygel har på sin profil. (sorry att jag jagade upp din förväntan michelle )