Finns det någon tekniker svart lr vitt som kan hjälpa mig bygga om min bil.. Jag håller på o införskaffar mig alla delar till att uppgradera min MMi! Tänkte kolla om någon känner sig kunnig att göra detta i Sverige! Dessa delar är på ingång/lr liggandes hemma redan:
7" MMi Skärm Instrumentsarg runt skärm 8knappar MMi kontroll Cd växlare Styrenhet med FBAS Radio box Hybrid TV Tuner Navigation DVD spelare Hajfena Media Rack i bagageutrymme DVD spelare (DVD, Xvid, Mp3 m.m) till handsfack kopplas på AV input ingång på TV Tuner
Kablarna är på väg o borde komma nästa vecka!
Så finns där någon vänlig skäl som kan åta sig uppdraget o hjälpa mig? skriv här lr i PM
Om du vill ha svar på den frågan så är det nog bäst att du ställer den på ett Audi forum, eller åker till din lokala Audi återförsäljare/handlare.
hehe min audi återförsäljare/handlare svarar då.. det går inte att byta ut osv! Men jag vet att det går bara dom som inte vill förstå detta.. Har provat på lite audi forum faktiskt redan.. men inte så stor "luck"! Tänkte om det var någon som visste något företag lr något som kunde göra dessa saker