3552
Sök

Ljudbygge i en Sierra....!

60 Inlägg
22 maj 2010
Trådstartare
Tänkte ha mina steg i en låda med plexi över som ni ser under, men undrar om det räcker med en fläck i vardera kortsida. En som blåser och en som suger. Hur stora borde dom vara?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/137611/935110_x32cx0.jpg

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
23 maj 2010
Borde räcka med de två stora fläktarna du har på bilden.
Jag tycker att det ser bra ut, men som sagts tidigare så tycker jag att du ska skippa gallrena.
Tummen upp!

Svenska Subaru Imprezaklubben...

60 Inlägg
24 maj 2010
Trådstartare
Ubbe83 skrev:
Borde räcka med de två stora fläktarna du har på bilden.
Jag tycker att det ser bra ut, men som sagts tidigare så tycker jag att du ska skippa gallrena.
Tummen upp!

Tackar. Gallret på centrarna åker men de i dörrarna får sitta tills jag hittar något bättre.

60 Inlägg
2 juni 2010
Trådstartare
Tjena
Här igen. Har inte kommit mig för att skriva något på ett tag men här har det inte stått stilla. Har börjat montera in grejerna i bilen nu. Tyvärr så har kameran strulat så jag har inte tagit några bilder. Får se om jag kan använda telefonen i morgon och ta lite bilder men hur de blir får vi se. Jag tror jag kommer bli väldigt nöjd med bagage men på grund av en liten ändring är jag ett slutsteg kort. Men i stort sett så blir det bra, hoppas bara att det låter skapligt.

122 Inlägg
60 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Tjena
Har prov spelat idag. Lät bra men kunde inte spela så länge, batteriet var lite trött. Får sätta det på laddning, tror jag. Bilder blev det inga i dag häller. Blev inga bra bilder med mobilen.
Men f-n vad skönt det var att höra det spela. Nu är det inte långt kvar.

60 Inlägg
8 juni 2010
Trådstartare
Jaha, nu var jag här igen.
Har nu fått tagit lite bilder på mitt bygge och kommit fram till att när jag skrev att jag blev nöjd med bagaget visste jag nog inte vad jag skrev. Det blev inte så bra som jag skrev. Men det kommer ni se på bilderna. Nu när jag är färdig så kommer det nog dröja innan det kommer några nya bilder.

Jaha nu gick det visst inte att ladda upp några bilder, så vi får visst vänta med bilderna.

15 Inlägg
8 juni 2010
tycker det ser ascoolt ut mate ^^ jobba på fan. STEEEK som fan i sommar.

//camillo

60 Inlägg
8 juni 2010
Trådstartare
rugerman skrev:
tycker det ser ascoolt ut mate ^^ jobba på fan. STEEEK som fan i sommar.

//camillo

Tackar. Det samma.

60 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Är det bara jag som inte kan ladda upp bilder eller vad är det som fel. Vill ju ladda upp de sista bilderna, för nu i alla fall.

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
11 juni 2010
Rydan73 skrev:
Är det bara jag som inte kan ladda upp bilder eller vad är det som fel. Vill ju ladda upp de sista bilderna, för nu i alla fall.

Ingen aning om hur det ligger till men hoppas att det ska fungera för dig så fort som möjligt.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

12 juni 2010
hahaha inte oroa dig för kommentarer big_smile sånn går det tongue inte alla som orkar skriva ngt big_smile men det följs med endå big_smilebig_smile tycker själv at det inte är så förjävligt bygge för å vare 1a gång big_smile men lycka til vidare smile kom ihåg at bilder lockar folk big_smile

Mvh Tommy smile

Sök