3447
Sök

Moore modell söker

3 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
#1
Tjah


Jag undrar om någon behöver en modell för sin bil under någon mässa lr liknande jag har gjort modell jobb innan vid bilar och även motorcyklar. så fråga om ni vill veta något så skickar jag bilder :) Jag bor i göteborg men kan snabbt ta mig runt  i landet. så hör av dig pussa Angelina

2 594 Inlägg
17 oktober 2006
#2
hej hur mycket tar du för sånna jobb då?

452 Inlägg
17 oktober 2006
#3
Har du bilder från tidigare jobb i form av en portfolio eller något liknande
Senast redigerat av Raised (17 oktober 2006)


22 Inlägg
17 oktober 2006
#4
finns det någon som e intresserad av att jobba på streetcarsfest??? wink

Bas Connaisseur
436 Inlägg
17 oktober 2006
#5
haha tror nog de flesta vill se portfolion ;D
men hur mkt tar du för det då? har försökt tvinga min flickvän men hon är så jävla blyg, hon säger hela tiden att jag ska "hyra" någon, visste inte att man kunde det :S

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Fotograf
966 Inlägg
17 oktober 2006
#6
UseDubbelTurbo skrev:
RacingBunny skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Sånna här trådar spårar jämt ur... hmm
Haha, japp dom brukar ju d tongue Spännade å se hur långt den går, hehe big_smile
*Laddar upp med chips och öl och väntar med spänning på att se hur tråden slutar*
Hahaha.. Jag åxå.. Blire nå bilder eller?=p Hur mycket tar du Angelina? Kanske kan "hyra" dig den 26e på Drive Underground..?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

747 Inlägg
17 oktober 2006
#7
tha_angelina skrev:
Tjah


Jag undrar om någon behöver en modell för sin bil under någon mässa lr liknande jag har gjort modell jobb innan vid bilar och även motorcyklar. så fråga om ni vill veta något så skickar jag bilder smile Jag bor i göteborg men kan snabbt ta mig runt  i landet. så hör av dig pussa Angelina
Jag kanske kan hyra in dej... För behöver en niice dam vid min V70 R... Du kanske är perfekt för det jobbet... du kan la skicka ett mail till mej om pris och så... gärna någon bild me så man ser hur du ser ut... Seriöst... Runken_melker@hotmail.com

Älgahäng Räjsing Club

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
17 oktober 2006
#8
MICHAN skrev:
haha tror nog de flesta vill se portfolion ;D
men hur mkt tar du för det då? har försökt tvinga min flickvän men hon är så jävla blyg, hon säger hela tiden att jag ska "hyra" någon, visste inte att man kunde det :S
hmm, Jag vill inte bara se portfolion ;P.

Om jag hade en finare bil hade jag inte tvekat smile Vad tar du för 1 timmes fika smile?

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

3 627 Inlägg
18 oktober 2006
#9
_Candyman_ skrev:
finns det någon som e intresserad av att jobba på streetcarsfest??? wink
kan du specificera dig? Hur menar du? Jobba som funktionär lr? smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

508 Inlägg
24 oktober 2006
#10
Hade stått gratis om d va en riktigt schysst bil, bara en fröjd att stå brevid en snygging (bilen alltså) Men hands off, inge kladd på bilen hehe big_smile

Men någon som hyrt in Angelina än då grabbar?

Administratör
11 858 Inlägg
24 oktober 2006
#11
Tråd rensad på överflödiga inlägg

Är ni intresserade av tjänsterna som trådskaparen erbjuder kan ni svara i tråden eller skicka PM, men håll övriga åsikter och kommentarer borta så slipper alla liknande trådar spåra ur varje gång

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Maizer
7 november 2006
#12
Erbjuds inga övriga tjänster..? wink


Sök